וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר חדד: "לא הייתי מגיע ללבנון"

5.6.2014 / 19:08

לאחר שאתר אל-מנאר קרא לגירושו של עמיר חדד, זמר ישראלי שהגיע לגמר "דה וויס צרפת", מגיב חדד: "זו דרך שנוגדת את ערכי המוזיקה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכך חדד חגג בגמר "דה וויס צרפת" עם קיילי מינוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

עימות מוזיקלי חדש מציף מחדש את שאלת הקשר בין ישראל ולבנון. באתר אל-מנאר הלבנוני התייחסו לביקור אפשרי של הפיילינסטים מ"דה וויס צרפת" וביניהם גם עמיר חדד הישראלי. "בקרוב מאוד יבקר אתכם זמר ישראלי, אשר שירת שלוש שנים בצבא הישראלי. הפעם, קולו הערב ינעים לאוזניכם בשירתו, לאחר שבפעם הקודמת הצבא שלו הנעים את אוזניכם ואת אוזני ילדיכם בקולות הטילים, הפגזים, המטוסים וספינות הקרב שלו. לבנונים - אתם תשמעו את קולו הערב של עמיר חדד, אבל עברו מלא בריח הכיבוש, ההתנחלויות והדם. גרשו אותו כאשר ידרוך על אדמתכם", נכתב באל-מנאר. הופעת הפיינליסטים היתה צפויה להיערך באצטדיון פואד שהיאב בביירות ב-10 ביולי.

"מעבר לביזיון ולקבלת הפנים הפחות מצוננת שהם תכננו לי, אין לי הרבה מה להוסיף. בסך הכל, לא הייתי מגיע לשם כי אני מתחתן באותה התקופה", אומר חדד בשיחה עם וואלה! תרבות ומוסיף: "אני חושב שזו דרך שנוגדת את ערכי המוזיקה. אנשים מגיעים לשמח. אם המצב היה הפוך, לעולם לא היינו שומעים כאלה קריאות מהעיתונות הישראלית. אני שמח לראות את הסולידריות של ההפקה עם זה שמתכננים לבטל את ההופעה של כל החבר'ה – אם אחד לא מגיע אז אף אחד לא מגיע".

"עצם ההגעה לגמר היתה מבחינתי הזכייה", אמר לאחר הגמר עמיר חדד לוואלה! תרבות, "כשהגעתי ל'דה ווייס' הציפיות שלי היו כל כך צנועות. רציתי לבדוק אם יש לי מקום כזמר. בגלל הסוויץ' שעשיתי מתחום רפואת שיניים, רציתי לבדוק שאני באמת מכוון לכיוון הנכון. ודברים קרו כל כך מהר וטוב. פתאום אני מוצא את עצמי בגמר. הגעתי לגמר מסופק ומרוצה, רק בשביל להנות, להשאיר רושם טוב וזכרונות טובים. לא היה מבחינתי חשוב המקום שבו אסיים. אני מקווה שהבאתי גאווה לארץ". חדד הוא בוגר העונה הרביעית של "כוכב נולד". בחודש ינואר חדד עבר את שלב האודישן העיוור של "דה וויס צרפת", וגרם למנטורים לארבעת המנטורים לסובב את הכיסא כששר גרסת כיסוי ללהיט "Candle In The Wind" של אלטון ג'ון.

  • עוד באותו נושא:
  • עמיר חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully