וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תדליקו" יוצאת נגד האנשים שצופים בטלוויזיה לבד בחושך

5.6.2014 / 23:32

באופן לא מפתיע, "תדליקו" היא אחד המוצרים היותר מעליבים שהגיעו לאחרונה לערוץ 2. היא מוצר מעליב כי היא משקפת כמה עלובים הישראלים. ותודה למסעודה

יח"צ - חד פעמי

מכירים את זה שאתם צופים בתכנית טלוויזיה שמתעדת אנשים שצופים בתכנית טלוויזיה ומעירים הערות על מה שהם רואים ואז אתם מעירים הערות על ההערות של האנשים האחרים ואז המוח שלכם מתפוצץ כי אתם לא מבינים מה קורה כאן? אז "תדליקו".

הבעיה הגדולה עם "תדליקו", כלומר, חוץ מזה שהיא קיימת, היא שהיא לא אמינה. בכלל. פרט למשחקי כדורגל או אירועים גדולים כמו גמר "האח הגדול", כמה אנשים באמת יושבים מול הטלוויזיה עם חברים ועם שולחן שעליו שלל נשנושים? ברצינות, לא יכול להיות שאף אחד במדינה הזאת לא נרקב על הספה בפיג'מה מול הטלוויזיה. מי, מי למען השם צופה ב"רמזור" עם אנשים אחרים. או צופה בכלל. נו, ב"רמזור".

אבל נעזוב את האמינות ונתייחס לרובד אחר. "תדליקו" רומסת את האנשים הנרקבים בפיג'מה לבדם בחושך כשרק חתול מגרגר לצידם. בכך "תדליקו" הופכת את חווית הצפייה למשהו אחר לגמרי. לא עוד העברת זמן חסרת תכלית כי אם חגיגה אמיתית. צפייה בטלוויזיה היא מסיבה. ומהי מסיבה אם לא אירוע חיובי. ומהו אירוע חיובי אם לא מתן לגיטימציה לזכיינית שמשדרת את התכנים. אתם לא באמת מאבדים תאי מוח מול "רמזור". לא לא לא. אתם מטפחים במקביל יחסי אנוש. התאגיד דואג לכם, התאגיד מקיים אתכם.

תדליקו הצצה.
ואולי לבר פאלי לא קוראים בכלל בר פאלי?

הפסיפס האנושי המחבק שהציגה "תדליקו" צריך להטריד כל מיזנטרופ. אם המאה ה-21 היתה אמורה להיות תור הזהב של הניכור ושל שנאת האדם, מגיעה "תדליקו" ומבשרת כי כולנו יהודים. וכולנו עושים ביחד דברים גם בשעות הפנאי. שעות, שמעצם הגדרתן, אמורות להיות שעות התבודדות ובוז לאחר. כמו ערפדים שנרתעים מאור השמש, כך גם המיזנטרופ נרתע מכל מסגרת שכופה עליו קשר עם האחר. "תדליקו" שוברת את האמון הבסיסי שנבנה בעידן הרשתות החברתיות - היא רוצה לעודד מגע פיזי, אולי הדבר הנורא מכל.

שווה להקדיש כמה רגעים לאנשים שמשתתפים ב"תדליקו". אבל רק כמה רגעים. פה ושם מסתתרות נקודות אור (האחיות המבוגרות, האחיות המלאות וכמובן - הספין-אופ של משפחת רטינוב לו חיכינו שנים רבות) אבל ברוב המקרים מדובר, לצערנו, באנשים שהיו יותר מדי משעממים ולא התקבלו ל"האח הגדול". כלומר לא היו מספיק מעניינים כדי להחזיק שיחה עצמאית בנווה אילן. עכשיו התפקיד שלהם הוא להחזיק שיחה עצמאית על השיחה העצמאית שמתנהלת בנווה אילן. מינוס ומינוס לא יבטיחו לך הגעה למקום כלשהו.

"תדליקו", באופן לא מפתיע, היא אחד המוצרים היותר מעליבים שהגיעו לאחרונה לערוץ 2. היא מוצר מעליב כי היא משקפת כמה הישראלים עלובים. כמה הישראלים מנוונים. כמה הישראלים חסרי אונים. כמה הישראלים חסרי ידע והרשימה נמשכת ונמשכת. "Goggle Box", הפורמט הבריטי עליו מבוססת "תדליקו", מעליב באותה המידה את הבריטים. ככה זה, כל מדינה והמסעודה שלה. כל מדינה והפרעות הביטחון העצמי שלה. כל מדינה והתכניות המיותרות שלה.

מה אתם חשבתם על "תדליקו"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • תדליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully