וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי להקת הביסטי בויז ניצחו בתביעת ענק

6.6.2014 / 11:49

להקת הביסטי בויז ניצחה את חברת משקאות האנרגיה "Monster" בתביעת זכויות יוצרים, ותקבל 1.7 מיליון דולר. "אנחנו מאושרים", אמר אדם 'Ad-Rock' הורוביץ

ביסטי בויז. Bryan Bedder, GettyImages
ביסטי בויז/GettyImages, Bryan Bedder

להקת הביסטי בויז ניצחה בתביעת זכויות יוצרים נגד חברת משקאות האנרגיה "Monster", עקב שימושה ביצירה של הביסטי בויז בפרסומת לקידום המוצר. על פי רויטרס, בגין הפרת זכויות יוצרים הוחלט כי הביסטי בויז תקבל 1.7 מיליון דולר. במעמד המשפט, חברת המשקאות הודתה כי אכן הופרו זכויות היוצרים של הלהקה, אך הדבר לא נעשה בזדון אלא בגלל טעות אנושית.

"למרות ש'מונסטר' מכבדת את פסק הדין של חבר המושבעים, אנו לא מסכימים איתו", אמר עורך הדין של חברת המשקאות לרולינג סטונס, "אנחנו נגיש ערעור. 'מונסטר' היו מוכנים לפתור את העניין הזה באופן הוגן ושוויוני, ואנו נמשיך לעשות מאמצים על מנת להגיע לפתרון צודק בסכסוך הזה". אדם 'Ad-Rock' הורוביץ מהביסטי בויז הצהיר "אנחנו מאושרים ורק רוצים להודות לחבר המושבעים".

במהלך המשפט, מייקל "Mike D" דיאמונד אמר שהביסטי בויז לעולם לא תיצור עוד מוזיקה חדשה ללא אדם "MCA" יאוך שנפטר ב-2012. "לא היינו מסוגלים לצאת לסיבוב הופעות מאז שאדם מת. אנחנו לא יכולים לעשות מוזיקה חדשה ואנו לא ניתן למוזיקה הקיימת שלנו להשתלב בפרסומות למוצרים מסחריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully