וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הדאבל פייס

אביעד "צפניה" קדרון

7.6.2014 / 22:52

אורטל בן דיין מודחת בהפתעה, צחי ודורון מגלים שהם יכולים לריב אחד עם השני, דנית מספקת מתאבנים אבל לא מנות עיקריות ומיקיאגי ממשיך לפזר אהבה. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

כי דו פרצופיות מתקנת זה השחור החדש. לא אורטל, לא התכוונתי לזה שהמרוקאים שחורים.

01. רגע, מה? מה אורטל עושה מחוץ לבית האח הגדול? ועוד עד שמרטין התלבשה יפה ורמזה לכולם שהיא זו שמודחת הערב. חשבתי שלכל הסודנים יש כבר את האפליקציה של קשת. מוזר. ואם אין להם את האפליקציה, אז מה מוכרים בחנויות הסלולר בתחנה המרכזית לכל הרוחות? טוב. בואו נדבר רגע ברצינות. אשכנזים - תארזו את מה שאתם יכולים בחמש דקות ותברחו מכאן מהרררררר.

02. אפשר להגיד הרבה דברים על אורטל בן דיין אבל אם אכתוב אותם כאן היא בטח תדפוק לי כזה לינצ'טרנט בפייסבוק שבאמת חבל על הזמן של כולנו. מודה שהופתעתי מזה שהיא המודחת השנייה של העונה. הולכת בדרכם של יורם המתנחל ומיקי לוין. לוקחת את וילונות הכביסה להם היא קוראת שמלות ועוזבת את חיינו תוך מלמול "פאשיסט, סכסכנית". הייתי בטוח שהיא תהיה בגמר. היא הרי מסוגלת לריב עם כולם ואני די בטוח שהיום ראיתי אותה ואת טל מזייפות ריב בערוץ 26 רק כי שעמם להן. אבל לא. אורטל היא המודחת השנייה ולאחר שאורטל גושן פרשה מסיבות רפואיות, בית האח הגדול עבר טיהור אתני ואין בו יותר אורטליות.

03. מדוע הצופים לא התחברו לאורטל? כי היא יוצאת עם סודני ולא עם אריתראי? כי היא עושה כל מיני דברים ואז אומרת שזו אפליה מתקנת/מגדור מתקן? כי היא שמאלנית קיצונית? כי היא מרוקנית? אני מתקשה לשים את החמסה האותנטית שתלויה בביתי על הסיבה בגינה אורטל הודחה.

04. ובכלל, למה רחלי מקבלת את כל הריבים ואני מקבל את הרומנים המזויפים של האנשים שאף אחד לא זוכר איך קוראים להם? זה בקטע של מגדור מתקן? שבוע שלם חיכיתי לכתוב טקסט נוטף רגשות ורפרורים למאכלים טבעונאים ובסוף כלום. אני צריך לכתוב על סקס יבש בין שני דינוזאורים במקלחון. מדהים מה שאנשים יעשו בשביל כסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שהיא אמרה. סתם, לא/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. אז כן, יש סקס יבש בין שני דינוזאורים במקלחון. וגם בחדר האח הגדול. זה כמעט הדבר הכי מעניין במרובע הרומנטי שאסי עזר וארז טל מתעקשים לדחוף לנו לגרון. הערב הבנו שאליאב לא בקטע של חדירות כי הוא רוצה רק "ארוחות ראשונות" ודנית מפחדת לצאת השרלילה של העונה. שיהיה לה בהצלחה עם להסביר מה הראש שלה חיפש באזור המפשעה של אליאב בדיוק בזמן נשנוש הלילה.

06. אגב אליאב, סוף סוף הוא הצליח לריב עם מישהו. הוא ניסה לעשות את זה כבר בשבוע שעבר עם מריבת הנענע בסלט אבל אף אחד לא הבין שהוא מרים להנחתה. עכשיו הוא הצליח. איזה יופי. וזה היה כל כך טבעי ובכלל לא מאולץ. אם גם זה לא היה עובד, הוא בטח היה מתחיל לריב עם התוכי. אם זה היה תלוי בי הייתי מפנה אותו כבר עכשיו מהבית ושולח אותו לדייט עם דורין סגול באיזו השקה. הרי ככה זה ייגמר בסופו של דבר, לא עדיף לסייע לדיאטה של דנית?

07. ובינתיים, המריבה הזו היא עדות נוספת להתפוררות החיים של טל. מעניין אם היא תהיה מסוגלת לבטוח בגבר, בכל גבר, אחרי שתעזוב את האח הגדול. את מיקיאגי היא העריצה כמתבגרת ועכשיו היא שונאת אותו. אליאב קעקע אותה כאישה מבוגרת ועכשיו היא שונאת גם אותו. כל הגברים מחייה של טל הגיעו לנווה אילן למרר את חייה. כמו "חיים שכאלה" אבל על בסיס חסה ותמר.

08. מריבה נוספת מרגשת היתה המריבה בין צחי ודורון. עוד מריבה בה לא לקחתי צד. מבחינתי הם יכולים להמשיך לצעוק אחד על השני לנצח. אני אפילו לא זוכר על מה הם רבו. נדמה לי שצחי אמר שהוא אוהב את טל ואז דורון אמר שצחי אמר שהוא לא אוהב את טל וצחי אמר שדורון שקרן ודורון אמר שצחי שקרן וצחי אמר שדורון משקר בזה שהוא אומר שצחי שקרן ודורון צעק שצחי בעצם משקר בזה שהוא אומר שדורון משקר על זה שצחי משקר. כאמור, הם יכולים להמשיך לצעוק אחד על השני לנצח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליאב, תוספת חיונית לכל ריב/מערכת וואלה!, צילום מסך

09. הרגע המעולה של הערב: דיאטת האימה המזעזעת שאלדד לקח על עצמו כדי להכניס את קארין למיטה. מתנחלים, הם תמיד הולכים עד הסוף.

10. הרגע העצוב של הערב: חוזרים להצביע בסמסים. וכל כך אהבתי את האפליקציה.

ביום רביעי תהיה כאן רחלי ותסביר מדוע אחי שוטף את הרצפה בצורה לא נכונה.

אלוהים, האוזניים

ציטוטפוט

"דורון, אני מצפה ממך כאדם רגיש ואינטליגנט" (מיקיאגי, המתקשר הכושל בתולדות האנושות)

"זה הכי סומליה בעולם" (מיקיאגי מפגין תבונה ורגישות)

"בבוקר נתתי לחיצה" (צחי משתף)

"שאני לא אצא אחר כך קטנה" (דנית חוששת לתדמיתה. זה לא יעזור לה)

"מרעילים, אנטיביוטיקה, עטינים, הבנו" (אליאב מסכם את העונה)

"את חולת נפש, את שקרנית" (צחי מנסה לסכם את העונה)

"מבחינתי את בדיחה. את לא קיימת" (לינור צולפת לשלוש מעל הראש של אורטל)

"פאולינה עוד מחכה ללאון?" (אסי עזר רלוונטי מתמיד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully