וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי הטוני 2014: שיא חדש וליקוק משקפיים

9.6.2014 / 9:53

אודרה מקדונלד זכתה בפעם השישית בפרס הטוני ושברה שיא, ניל פטריק האריס ליקק את משקפיו של סמואל ל. ג'קסון ובראיין קרנסטון לקח פרס נוסף - ברודווויי מסכם שנה

כמדי שנה, טקס חלוקת פרסי הטוני היה חגיגה לעיניים. כוכבי ברודוויי, שכבר מזמן הפכו לכוכבים גדולים מחוץ לברודוויי, הגיעו לחגוג את שנת התיאטרון בשירים, בהופעות ובשואו גדול מהחיים. המחזמר "A Gentleman's Guide to Love and Murder" זכה בפרס המחזמר הטוב ביותר ובסה"כ בארבעה פרסים. המחזמר "הדוויג והשארית העצבנית" זכה גם כן בארבעה פרסים וההצגה "A Raisin in the Sun" זכתה בשלושה פרסים אבל במוקד העניינים עמדההשחקנית אודרה מקדונלד שזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בהצגה "Lady Day at Emerson's Bar & Grill". זו היתה זכייתה השישית של מקדונלד, מספר הזכיות הגדול ביותר בהיסטוריה של הטקס.

יו ג'קמן בפרסי הטוני 2014. GettyImages
נו ביזנס לייק שואו ביזנס/GettyImages

ניל פטריק האריס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו במחזמר "Hedwig and the Angry Inch". במהלך ההופעה בטקס, ליקק ניל פטריק האריס את משקפיו של סמואל ל. ג'קסון ונישק את ארוסו. מאוחר יותר חשף השחקן הפופולרי כי השניים לא היו מודעים לתעלולים שבכוונתו להוציא לפועל.

זוכה בולט נוסף היו בראיין קרנסטון ("שובר שורות") שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בהצגה "All the Way". מעצבת התלבושות ג'יין גרינווד זכתה בפרס מפעל חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully