וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטל בן דיין: "מיקיאגי משדל לאונס נשים"

9.6.2014 / 11:56

המתמודדת הפרובוקטיבית של "האח הגדול" שהודחה ביום שבת, כתבה סטטוס בפייסבוק בו טענה שסולן להקת נוער שוליים לשעבר משדל לאונס נשים

אורטל בן דיין ומיקיאגי לא היו חברים טובים בבית "האח הגדול" ונדמה שגם הדחתה של בן דיין מהתכנית לא סייעה לשיקום היחסים. "אחרי שלושה שבועות במחיצתו של מיקי המגה מיזוגן אני כלל לא מופתעת שהוא משדל - בטון מנומס ובדציבלים נמוכים, כמובן - לאונס נשים. ההפקה עומדת כעת במבחן מוסרי מהמדרגה הראשונה. נזיפה פושרת על אמירה כמו "את לא מקבלת זין" במערכה הראשונה מייצרת הסתה לאונס במערכה השלישית", כתבה בן דיין בסטטוס שהעלתה הבוקר (שני) לפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסטטוס מתייחס לסרטון קצר בו מופיע מיקיאגי אשר אומר לאליאב, שבתור אל, אליאב יכול להזמין מספר נערות ולאנוס אותן בברוטליות. מספר גולשים קראו לשליחת מכתבי תלונה לרשות השנייה. "יש לרשות השנייה ולמערכת האח הגדול את האחריות להגן על הדיירות בתוך הבית מפני אמירות כאלו, ועל הצופות שנחשפות לתכנים האלו", טענה גולשת.

בבית "האח הגדול" מתנהלת מאתמול (ראשון) משימת האלים ובני התמותה. במסגרת המשימה, משרתים בני התמותה (רוב דיירי הבית) שלושה אלים (מיקיאגי, לינור ואליאב).

מקשת טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully