וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מי שכבה עם כוכב מפורסם?

10.6.2014 / 0:00

"הומלנד" מלהקת שחקנים חדשים, ג'ימי פאלון וצ'נינג טייטום משפריצים טסטוסטרון, דיוויד הסלהוף חוזר לחומת ברלין וכולם עפים על "כתום זה השחור החדש". סיכום חדשות הטלוויזיה בארה"ב

מה המבקרים אומרים על חזרתה של "כתום זה השחור החדש"?

העונה השנייה של הסדרה המוערכת "כתום זה השחור החדש" עלתה לשידור במלואה ברשת נטפליקס. אבל לפני שתתחילו את מרתון הצפייה בבנות של כלא ליצ'פילד, נגלה לכם מה חשבו המבקרים על תחילת העונה השנייה. "העונה השנייה עושה את העבודה באופן מיידי, נשארת רלוונטית ומבדרת, ונותנת את הרושם שהיא למדה לקחי חיים רבים בתוך המערכת", כתב מבקר ההוליווד ריפורטר טים גודמן.

מבקר הטלוויזיה של המגזין טיים, כתב: "מה שג'נג'י קוהן (יוצרת הסדרה – מ.ר) עושה בסדרה הזו, זה קצת כמו לצייר תמונת נוף על גרגר של אורז; היא מראה שעם די תשומת לב לפרטים, הקנבס הקטן ביותר יכול ללכוד יקום שלם". או בקיצור, מפרגנות.

כך נראית הסדרה אחרי טיפול של "משפחה בהפרעה":

הכוכבים החדשים של "הומלנד"

אחרי שמצא את מותו בעונה הראשונה של "בית הקלפים", קורי סטול, מי שגילם את פיטר רוסו בסדרה ההיא, מגיע לתפקיד אורח בעונה הרביעית של הסדרה "הומלנד". סטול יגלם את סנדי בכמן, ראש בסיס הסי. איי. איי בפקיסטן, וכוכב עולה בסוכנות. כוכב נוסף שיופיע בעונה החדשה הוא סורג' שארמה המוכר מ"חיי פיי". שארמה יגלם סטודנט פקיסטני לרפואה שדרכיו מצטלבות עם אלה של הסוכנת קארי מת'יסון (קלייר דיינס).

אומרים שלום לברודי:

שכבתם עם מישהו מפורסם? זו התכנית בשבילכם

מנחה תכנית האירוח של רשת Bravo, אנדי כהן, יפיק תכנית ריאליטי חדשה בשם "I Slept With A Celebrity". בהתאם לשמה, בתכנית ישתתפו בכל פרק שני אורחים שיספרו על הפעם בה שכבו עם אדם מפורסם. הם יספרו כיצד פגשו את הכוכב/כוכבת, מה עשו איתם ומה לבשו (או לא). התכנית מחפשת כעת רשת שתקנה אותה כדי שתוכל להיכנס לשלבי הפקה.

מי ניצח בקרב הורדות ידיים בין ג'ימי פאלון וצ'נינג טייטום?

ג'ימי פאלון הזמין לתכניתו את כוכב "רחוב ג'אמפ 22" צ'נינג טייטום והחליט לבחון את יכולות שריריו המרשימים בקרב הורדות ידיים. אבל עם כל הכבוד למפגן הכוח הפיזי, מה שהיה מעניין באמת בקרב הזה היה הטראש טוק. צפו במנצח הגדול.

מה הקשר בין דיוויד הסלהוף וחומת ברלין?

כוכב "משמר המפרץ" לשעבר, דיוויד הסלהוף, יעמוד בראש סדרה דוקומנטרית חדשה על נפילתה של חומת ברלין בסוף שנות ה-80. את הסדרה, בשם "Hasselhoff vs. the Berlin Wall", יפיק ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק לציון 25 שנים לנפילת החומה וסיום המלחמה הקרה. בסדרה יספר הסלהוף על קשריו לגרמניה ועל חוויותיו מהיום בו נפלה החומה. כמה שזה נשמע ביזארי, הזיווג בין שני הדברים עשוי להתאים, זאת כיוון שהסלהוף היה כוכב ענק בגרמניה של שנות ה-80. חי מחדש את ימי הזוהר האמיתיים ככל הנראה.

הסלהוף נותן בראש בגרמניה באייטיז:

במאי "ברבור שחור", דארן ארונופסקי, מגיע ל-HBO

הבמאי המוערך דארן ארונופסקי מפתח בימים אלה סדרה לרשת HBO. מדובר בסדרה "מאדאם" המבוססת על הטרילוגיה של הסופרת מרגרט אטווד. ארונופסקי יפיק את הסדרה וככל הנראה גם יביים אותה. היא תעסוק בעולם דיסטופי במאה ה-21 הנשלט על ידי תאגידים ומוטציות גנטיות, ותתמקד בחיים לפני ואחרי שרוב אוכלוסיית העולם מושמדת. נשמע מבטיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully