וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סופי: "Baby Got Back" נשמע אפילו יותר טוב עם כינורות ברקע

המנגינה לעולם נשארת: הראפר סר מיקס א לוט ביצע את להיטו הגדול "Baby Got Back" יחד עם התזמורת הפילהרמונית של סיאטל עיר הולדתו. ספוילר: הוא אוהב ישבנים גם כשהם קלאסיים. מי לא?

הופעת הבכורה של הראפר סר מיקס א לוט (Sir Mix-a-Lot) עם התזמורת הפילהרמונית של סיאטל הפכה לסוג של מסיבה ענקית על הבמה, כאשר נשים מן הקהל עלו לבמה לבקשת הסר – רגע לפני שהתחיל לשיר את להיטו המוכר ביותר "Baby Got Back".

מתברר שגם המנצחים הקשוחים ביותר וגם הקלרינטים העבשים בעולם לא מסוגלים להישאר אדישים למשמע משפט המחץ "אני אוהב ישנים גדולים ואני לא יכול לשקר", שמופיע בשיר האמור. "זה משהו שאתה לא באמת אמור לעשות, אבל מכיוון שהערב הוא ערב של אורקסטרה מהשכונה, אני הולך להשאיר את זה פתוח אם כמה מהנשים בקהל יהיו מעוניינות להגיע לבמה", אמר סר מיקס א לוט (ששמו האמיתי הוא אנתוני ריי) רגע לפני שפצח בביצוע השיר האהוב.

ההופעה של סר מיקס א לוט באולם הבנארויה, לצד התזמורת הפילהרמונית של סיאטל, היא חלק מסדרת הופעות בה מארחת התזמורת מוזיקאים איקוניים שגדלו בעיר שנמצאת בוושינגטון אשר בארה"ב. גבריאל פרוקופייב, מלחין, די.ג'יי ומפיק מלונדון (וגם הנכד של המלחין הרוסי סרגיי פרוקופייב), היה אמון על ההפקה המוזיקלית החדשה ועיבודי המיתר הקלאסיים להם זכה המנון הישבנים, ואם לשפוט לפני ההתלהבות באולם נראה כי הוא עשה עבודה לא רעה.

ככה זה נשמע במקור:

"המטרה שלי בעיבוד המחודש היתה ממש להיכנס לתוך הראש של סר מיקס א לוט, להבין את המקצב, המרקם וההרמוניות שבהן הוא השתמש", הסביר פרוקופייב בבלוג שלו איך החל לעבוד על היצירה. "רציתי ליצור עיבוד מעודכן שיישאר נאמן למוזיקה של סר מיקס א לוט".

העיבודים החדשים עבור הסר דרשו מפרוקופייב היערכות קפדנית גם בתחום האינסטרומנטים המוזיקליים: בין היתר, לצד הכלים המסורתיים של התזמורת, נעשה שימוש גם ב"סקרצ'ר" (כרטיס אשראי שנמחץ על גיטרה) ו"עורב" (תוף שיוצר סאונד שמזכיר צפרדע), וכן מקלות במבוק ושלשלאות.

אהבתם את הביצוע הקלאסי ונרשמתם לחוג כינור? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully