וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג המוזר: ריאיון עם ג'ונה היל וצ'נינג טייטום כוכבי "ג'אמפ 22"

ההצלחה המפתיעה של "ג'אמפ 21" הביאה בקלות ל"ג'אמפ 22" והקפיצה גם את הקריירה של ג'ונה היל וצ'נינג טייטום. בריאיון הם מספרים על החברות האמיצה ביניהם ועל הפרגון ההדדי

יח"צ - חד פעמי

איך יודעים שהקיץ כבר כאן? כאשר בהוליווד משחררים עוד סרטי המשך במטרה לייצר שוברי קופות על בסיס ניסיון מוצלח בעבר. כך המקרה בסרט החדש "רחוב ג'אמפ 22", שמפגיש שוב את השוטרים השתולים ממחלקת חקירות הסמים, ג'נקו (צ'נינג טייטום) ושמידט (ג'ונה היל), שנתיים בדיוק אחרי הסרט הראשון שהיה הצלחה בקופות והוליד לאולפני סוני להיט חדש, כאשר מי כבר בכלל זוכר שהפורמט הוא בכלל דרמת נעורים משטרתית שגילתה לעולם אי שם בשלהי האייטיז את ג'וני דפ?

החדשות הטובות הן שבסרט ההמשך אין כבר צורך להסביר את הקשר בין הסדרה לעיבוד הקולנועי ויש יותר דגש על הצמד טייטום והיל. השניים מגיעים יחד לריאיון משותף במלון מנדרין אוריינטל בלב מנהטן לטובת קידום הסרט. אפילו יותר מאשר על המסך, השוני ביניהם ניכר כבר ברגע בו הם פוסעים אל הסוויטה. טייטום נינוח ומחויך בחולצת טריקו אפורה וצמודה במידה כדי להבליט את הנתונים הפיזיים בהם בורך, בעוד היל בחליפה מאוד רשמית ועניבה כחולה, מדבר כמה שפחות ומשדר ספק אי נוחות, ספק ביישנות, לאורך כל הריאיון.

אחרי ששמחו לגלות את הכימיה ביניהם בסרט הראשון, לסרט ההמשך הקומי "רחוב ג'אמפ 22", שעולה לאקרנים אצלנו בחמישי הקרוב, הם מגיעים מלוטשים יותר, לרבות בכל מה שקשור לזוגיות הקולנועית, שלוקחת אותם הפעם לחשוף פרשיית סחר בסמים בקולג' מקומי בעיר. "חברות אמיתית היא לקבל את זולתך ללא תנאים, בלי שאלות או היסוסים", אומר טייטום והיל היושב לשמאלו מוסיף, "אני מתחבר לדברים של צ'אן אבל אוסיף שזה גם להיות אחד לצד השני בכל מצב. וגם כשלא מדברים כל יום, הם תמיד שם בשבילך. הרבה מהחברויות של שחקנים נגמרת ברגע שצילומי הסרט בו הופיעו מגיעים לקיצם. לשנינו יש פרויקטים נפרדים, ובנוסף לצ'אן יש משפחה. לא משנה כמה אני רומז לו, הוא לא מוכן להבריז להם ולבוא לבלות איתי (צוחק)".

איך הייתם מסכמים את החוויה של סרט המשך?

טייטום: "מאוד אהבתי שיש מודעות מוחלטת לאורך כל הסרט, מוטיב שכבר הופיע בסרט הראשון אבל הפעם הגענו למחוזות מופרעים יותר שמאוד מצאו חן בעיניי. יש הרבה מאוד הומור עצמי שידבר לא מעט לחובבי קולנוע משום שכמה שיש סרט משעשע במרכז העניינים, יש בדיחות שהוסיפו אלמנט קומי נוסף. לא חשבתי שיכולנו להתעלות על הסרט המקורי אבל אני אומר בזהירות שעל סמך המוצר המוגמר הצלחנו לעשות זאת".

רחוב ג'אמפ 22.
"לא חשבתי שיכולנו להתעלות על הסרט המקורי ". מתוך "ג'אמפ 22"

ובסרט גם מימשת את חלום הפוטבול אותו זנחת כשנשרת מלימודים בקולג'.

טייטום: "נכון, ומרגע שעטיתי על עצמי את המגינים הרגשתי נוסטלגיה. זה מצחיק, אתה פה מראיין אותי בשביל מדינה זרה והאולפנים התעקשו שנלך על ענף ספורט פופולרי בעולם כמו כדורגל. אבל לא הרגשנו שזה נכון עבור ג'נקו, ואפילו ההצעה שאשחק כדורסל לא היתה אופציה כי אני גרוע על הפרקט. היה חשוב לי להרגיש בנוח כולל בכל הקשור לז'אנר הקומי, כי חלק נכבד מהעבודה על הסט הוא אילתורים בזמן אמת וכשלא הצלחתי להצחיק במהלך צילומי הסרט הראשון הרגשתי על הפנים. הפעם באתי עם תובנה שזה לא כזה נורא ונהגתי ביותר טבעיות. היום אני כבר יודע לומר שגם בדרמות רומנטיות וסרטי האקשן הכי רציניים חייבים מידה של הומור".

היל: "אלתור זה מרכיב מהותי לדעתי, ובעיקר כאשר בסופו של דבר לא משנה אם אתה עובד על סרט קומי או דרמטי, האלמנט שאתה מנסה חומרים נוסף לטקסט מאוד עוזר לי בתהליך הטבעי של להיות שחקן. 95 אחוזים מהסרטים בהם אני צופה הם תיעודיים, כי אני מאמין שבתור שחקן אני לומד הכי הרבה מצפייה באנשים אמיתיות וסיטואציות מהמציאות. כשאתה רואה תיעוד של אדם אתה יכול להיעזר בניואנסים ללא פילטרים".

שני הכוכבים נמצאים בתנופה מרשימה בקריירה הקצרה יחסית שלהם. צ'נינג מתיו טייטום (34) יליד אלבמה שיחק בסרטים כמו "המאמן קרטר", "ג'י איי ג'ו כוח המחץ" ובשני סרטי הריקודים "סטפ אפ", שם הכיר את אשתו, השחקנית ג'נה דוואן, המככבת כיום בסרט "המכשפות מאיסט אנד", ולפני שנה נולדה לזוג בת. לפני שפנה למשחק עסק בדוגמנות ואף בחשפנות – מה שנתן לו השראה לסרט המצליח "מג'יק מייק" מ-2012 ולסרט ההמשך שיעלה בשנה הבאה – שבארה"ב יצא במקור שבועות אחדים לאחר "רחוב ג'אמפ 21" וסלל את דרכו של טייטום לשער מגזין פיפל שהכתיר אותו בנובמבר של אותה שנה בתור הגבר הסקסי בעולם.

לעומתו, ג'ונה היל פלדשטיין (30), בן למשפחה יהודית טובה מלוס אנג'לס, החל את דרכו בקומדיות של ג'אד אפטאו "בתול בן 40" ו"הדייט שתקע אותי" ושידרג את מעמדו הודות לתפקידי משנה בדרמות "מאניבול" מ-2011 ו"הזאב מוול סטריט" מהשנה החולפת שזיכו אותו במועמדויות לאוסקר. לפני שנתיים קיבל פרס הוקרה במסגרת פסטיבל הקולנוע הישראלי ה-26 בלוס אנג'לס, שם נאם בפני אורחים כמו שרת החינוך דאז לימור לבנת והודה בבדיחו?ת "למדינת ישראל שנמצאת שם כדי להיות בסיס האם לעם שלנו ברחבי העולם כולו אבל בעיקר אני רוצה להודות למדינת ישראל על נטלי פורטמן. כולנו אוהבים ומעריצים אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נרקמה בינינו חברות מאוד טובה". מתוך "ג'אמפ 22"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד בימים האחרונים טייטום לא מפסיק לדבר על הגשמת חלומו לגלם את דמות המוטאנט גמביט בסרט הבא בסדרת "אקס מן" בעוד שנתיים, את היל רודפת פרשייה שמכתימה את מסע יחסי הציבור של "רחוב ג'אמפ 22". בשבוע שעבר פורסם סרטון וידאו שלו קורא לצלם פפראצי בכינוי גנאי הומופובי ומיד לאחר כך הוא הביע התנצלות עמוקה בטונייט שואו עם ג'ימי פאלון. כשאני שואל אותו בקלילות על הפרס מהקהילה הישראלית הוא מתמלא חרדה שמא יתפס בלשונו ויעליב ציבור נוסף. "מאוד התכבדתי לקבל את הפרס. ואגב זיקה לישראל, הבנות מלהקת Haim הם ידידות טובות שלי", הוא אומר ומסמיק, "באמת שחשתי כבוד שבחרו בי מארגני הפסטיבל. ועכשיו אני נבוך, אפשר לומר שקצת הרסת לי את הרגע".

אני מתנצל, ניסיתי למצוא כבוד מקביל לתואר הגבר הסקסי של צ'נינג.

היל: "כן, זה לא בדיוק אותו דבר, אבל חשוב לי שתציין בכתבה שאני אסיר תודה לאלו שהעניקו לי את הפרס, אני לא רוצה חלילה שיחשבו שהקלתי בזה ראש. שמחתי ברגע שנודע לי שצ'אן נבחר לגבר הסקסי בעולם, קניתי עשרות עותקים באותו יום ופיזרתי בין חבריי והעליתי לטוויטר תמונה שלי מלקק את התמונה שלו".

טייטום: "רק לפרוטוקול, להיות הגבר הסקסי זה לדעתי דרך של מגזין פיפל לתת רשות לכל החברים שלך להסתלבט עלייך בצורה הזאת, ואפילו אשתי פנתה אליי בכינוי SMA (Sexiest Man Alive) למשך חודש. לא עשיתי משהו יוצא דופן, רק היו לי שלושה סרטים מצליחים באותה שנה. על כל פרויקט אני עובד במקסימום, וכשהם עולים לאקרנים חלקם עובדים יותר וחלקם פחות".

אחרי שסרטך "Foxcatcher" זכה לשבחים בפסטיבל קאן, התואר הפוטנציאלי של חתן אוסקר קוסם לך יותר כרגע?

טייטום: "אני עוד לא יודע איך התואר הזה מרגיש (צוחק). יש לי יותר מידי אמונות טפלות מכדי להתייחס לשאלה הזו, ובמהלך צילומי "Foxcatcher" באמת שאתה לא חושב על דברים כאלו, אתה מתרכז בעשייה. נדהמתי לראות כיצד הוא התקבל בקאן ומהופעות המשחק של מארק רפאלו וסטיב קארל, וכמובן עבודת ההכוונה של הבמאי (הבמאי בנט מילר זכה בדקל הזהב על בימוי הסרט; ד"כ), וכל אלה מגיעים הרבה לפני כל תגמול בדמות פרס".

היל: "להיות מועמד לאוסקר מסייע לשחקן לזכות ולעבוד עם במאים גדולים שאולי לא היו מודעים אלייך קודם לכן. אני יכול להעיד שאני חש בר מזל שיוצא לי להשתתף בסרטים כה מגוונים ולעבור בין דמויות שונות".

טייטום: "כששמעתי שג'ונה קיבל מועמדות השנה קפצתי במקום, מאוד שמחתי בשבילו. אני חושב שכל מי שיצפה בסרט יוכל להבין מהר מאוד שנרקמה בינינו חברות מאוד טובה. אנחנו שואפים להיות שחקנים טובים ושמחים לקבל הכרה, אני יודע כמה קשה ג'ונה עובד ובאותו רגע חשתי שאני חולק את המועמדות הזו עמו".

מה התובנה אחרי הסרט השני יחד?

היל: "בעיקר שאנחנו מתבגרים מהר מדי".

טייטום: "ונראים מבוגרים מדי! אני מביט במסך ולא מאמין למראה עיניי".

האם תלכו לצפות ב"ג'אמפ 22"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully