וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופים בגאווה: המלצות צפייה לסוף השבוע הגאה

12.6.2014 / 0:10

לא מתחשק לכם לצאת לחגוג במצעד הגאווה? רגישים לאור השמש ולבחורים חתיכים? ליקטנו עבורכם כמה המלצות צפייה גאות במיוחד. ואל תשכחו לנשנש משהו

יח"צ - חד פעמי

ביום שישי יציינו בערוץ yes קולנוע ישראלי ערב שכולו אוהד קנולר. בשעה 22:00 ישודר סרטו של איתן פוקס "יוסי וג'אגר" בכיכוב יהודה לוי וכאמור, אוהד קנולר. "יוסי וג'אגר" עוקב אחרי מ"פ ומ"מ המנהלים רומן בזמן שהם נמצאים במוצב צה"ל בלבנון. היחסים בין השניים נשמרים על ידם בדיסקרטיות מרבית, אבל הסוד הגדול פולש למוצב בדרכים עקיפות ומשבש את החיים בו. לאחר מכן, בשעה 23:10 ישודר סרט ההמשך "הסיפור של יוסי" המתרחש עשר שנים לאחר אירועי הסרט הראשון. ב"הסיפור של יוסי" משתתפים בנוסף לקנולר, עוז זהבי וליאור אשכנזי.

בערוץ yes3 ישודר בשעה 22:00 בבכורה ארצית בלעדית הסרט "הלב הרגיל". קאסט מרשים התגייס לטובת סרטו של ראיין מרפי לרשת HBO אודות ימיה הראשונים של מחלת האיידס, לפני שעוד היה לה שם. לאחר שצפה בחברו הטוב מת ממחלה חדשה שפרצה בקרב קהילת הגייז, מחליט נד (מארק רופאלו) לצאת למאבק ציבורי לצבור הכרה ולהילחם במגפה חסרת השם. למרות התמיכה שלה הוא זוכה בדרך, בין השאר מרופאה במרפאה שמטפלת בכל אותם חולים חדשים (ג'וליה רוברטס), מאבקו נתקל במכשולים רבים – לא רק מצד הממסד השמרני שלא שש לטפל במחלה שנתפסה אז כ"סרטן של ההומואים", אלא גם מצד האנשים הקרובים אליו ביותר, בהם אחיו (אלפרד מלינה), בן זוגו (מאט ברומר) וידידיו.

בערוץ yes דוקו ישודר ב-23:30 הסרט "סלבס מחוץ לארון". חברים מפורסמים של קהילת הלהט"ב האמריקנית, מדברים בכנות מפתיעה על מגוון נושאים- מזהות, שיווין ועד קבלת האחר בחברה המודרנית. בין המפורסמים: ניל פטריק האריס, אלן דג'נרס וסינתיה ניקסון.

בערוץ !E ידהרו בחג הגאווה עם הספיישל "חשופים בווגאס". הסרט שישודר בשעה 22:10 מתעד להקת חשפנים העומדת לפני העלאת מופע ראשון בלאס וגאס.

אבל עוד לפני כל זה, ערוץ MTV ישראל ישפריץ גאווה בלוח שידורים מיוחד. מעשר בבוקר לרגל מצעד הגאווה 2014, ישודר רצף קליפים מסיבתי גאה במיוחד ובשעה 20:30 ישודרו עשרים להיטי הגאווה הלוהטים של השנים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "הלב הרגיל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שבת ישודר ב-yes3 בבכורה בלעדית סרטו של פדרו אלמודובר "לעוף מהתרגשות". במטוס העושה את דרכו למקסיקו מתרחשת תקלה חמורה בגלגלי הנחיתה. כדי למנוע פאניקה מורדמים נוסעי מחלקת התיירים, ואילו נוסעי מחלקת העסקים וצוות הטייסים והדיילים מעבירים את הזמן עד לנחיתת האונס בשתייה מרובה, ווידויים, חרטה, סקס ובביצוע נאמבר מוזיקלי מבדר במיוחד.

ב-yes קולנוע ישראלי בשעה 22:00 הסרט "שבלולים בגשם". בועז, סטודנט צעיר המתגורר בתל אביב בשנת 1989, מתחיל לקבל במפתיע מכתבי אהבה אובססיביים ממחזר אלמוני. המכתבים מערערים את חייו השלווים לצד חברתו ומעלים שאלות בעניין זהותו המינית. לאחר מכן ישודר סרטה הקצר של מיכל ויניק "סרק" . הסרט מתרחש בלילה בו נערכת עצרת השלום בה נרצח יצחק רבין. באותו הערב יוצאות שתי נערות מהפרברים לעיר הגדולה – תל אביב, האחת רוצה להשיג משהו לעשן והשנייה משתוקקת לאבד את בתוליה.

בנוסף, ב-yes VOD מוצעים לצפייה הסרטים: "מועדון הלקוחות של דאלאס", "כחול הוא הצבע החם ביותר", "הר ברוקבק", "שקרים בארון", "אני אוהב אותך פיליפ מוריס", "זרים על שפת האגם", "חיי עם ליברצ'ה", "מלהולנד דרייב" ועוד.

גם וואלה! VOD מציע ספיישל סרטים גאים. בין הסרטים המוצעים: "טראנס אמריקה", "הדבר הטוב הבא", "חדר ברומא", "ביפקייק", "שפת נשים" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully