וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Twin Shadow בדרך להופעה בישראל

10.6.2014 / 12:00

קיץ 2014 מסתמן כאחד המשמחים שהיו בישראל והפעם גם בזכות הגעתו של המוזיקאי והמשורר טווין שאדו, שיופיע עם להקתו במועדון הבארבי. כל הפרטים בפנים

טווין שאדו, הלא הוא ג'ורג' לואיס ג'וניור, מגיע לראשונה לישראל בליווי להקתו ורגע לפני אלבום חדש. אייקון הסינת'-פופ הדומינקני-אמריקני, ינחת במועדון הבארבי בתל אביב ב-28 באוגוסט ויצטרך לרשימת האמנים הגדושה שתבקר אותנו במהלך קיץ 2014.

לואיס נולד ברפובליקה הדומינקנית, גדל בפלורידה, הגיע לבוסטון ולבסוף השתקע בברוקלין. תוך זמן מה ובין עבודות זמניות, הפך לאחד היוצרים המסקרנים ביותר של התקופה. תקשורת המוזיקה האמריקנית חיבקה בחום את אלבום הבכורה "Forget", פיצ'פורק כללו אותו ברשימת אלבומי השנה של 2010 ולואיס אף הוכתר על ידי אחדים כ”מוריסי השחור”. האלבום הופק בשיתוף כריס טיילור מגריזלי בר. בהמשך אותה שנה השתתף בסיבוב ההופעות של Florence and The Machine. אלבומו השני של לואיס, "Confess", נכתב בעקבות תאונת אופנוע שעבר ומתכתב עם רומן פרי עטו העוסק באותו הנושא, "ליל הירח הכסוף". האלבום זכה לשבחים והיווה תצוגת תכלית המורכבת מסך השפעותיו המוזיקליות; ניו-ווייב, דיסקו, דאנס פופ, רית'ם אנד בלוז ואפילו קראוטרוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טווין שאדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך, לואיס תרם שיר מקורי לפסקול של GTA5 וייסד את הפרויקט המדובר "UNDER THE CVRS”, ערוץ יוטיוב בו הוא מבצע גרסאות כיסוי לאמנים כגון הסמית'ס, לו ריד וברוס ספרינגסטין, בהתאם לבקשות הקהל. באפריל 2014 שיחרר סינגל חדש, "To The Top", אותו מגזין סטריאוגאם כינה “ככל הנראה הדבר הגדול, הכביר ביותר, שלואיס הקליט מימיו”. חודש לאחר מכן, פגש את אוויר העולם הטראק "Lost You", סנסציית מועדונים מיידית שיצר יחד עם צמד הדאנס הקנדי זדסדד. אלבומו הבא והמסקרן צפוי לצאת בהמשך השנה בחברת התקליטים 4AD.

על הבאתו של טווין שאדו לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרבות של מ. וורד, בריאן ג'ונסטון מסאקר, קורט וייל ומק דהמרקו בישראל. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת: 139 ש”ח.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully