וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלי סובול ואגי משעול יחגגו את "ניסויים בחשמל"

10.6.2014 / 14:22

השניים, יחד עם אומנים נוספים, ישתתפו באירוע מיוחד לרגל זכייתה של המשוררת מי-טל נדלר בפרס טבע לשירה לשנת 2014 על ספר הביכורים שלה "ניסויים בחשמל"

יהלי סובול, אגי משעול ואומנים נוספים ישתתפו בסוף השבוע באירוע מיוחד לרגל זכייתה של המשוררת מי-טל נדלר בפרס "טבע" לשירה לשנת 2014 על ספר הביכורים שלה "ניסויים בחשמל". את הפרס שמחלקת מדי שנה ענקית התרופות, קיבלה נדלר במסגרת פסטיבל המשוררים ה-17 שהפיק בית הקונפדרציה, ולפי המסורת התקיים גם הפעם במטולה.

באירוע, שהתקיים בשבוע שעבר השתתפו בין היתר המשוררים יוסי גמזו ורוני סומק, וכן יו"ר מפלגת "העבודה", יצחק בוז'י הרצוג, שאמר כי "אנחנו לא עושים מספיק כדי לעודד משוררים אצלנו. אני יכול רק לקנא, כי קטונתי מצעיר בנייך ואחרון המשוררים".

נדלר היא דוקטורנטית לספרות ותרבות ישראלית באוניברסיטת תל אביב. ספר השירים הראשון שלה, "ניסויים בחשמל", ראה אור השנה בהוצאת ידיעות ספרים. ב-2008 קיבלה נדלר את פרס שר התרבות למשוררים בתחילת דרכם.

ביום שישי הקרוב, ה-13/6 בשעה 21:00 ייערך בלבונטין 7 ערב ההשקה לספר בו ישתתפו גם יעל גלוברמן, עודד וולקשטיין, נוית בראל, שחר-מריו מרדכי, אופיר בר-זהר, חבורת אטומיק, אוריין מיכאלי ואבי דבאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully