וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה על כדורגל: שחקני המונדיאל הלוהטים ביותר

מיטל קויפמן

13.6.2014 / 0:00

משחקי גביע העולם הם הזדמנות נהדרת לשטוף את העיניים בכמה מהגברים היפים ביותר שיש לעולם הספורט להציע. ספוילר: כריסטיאנו רונאלדו לא העפיל לגמר

ג'רארד פיקה, נבחרת ספרד. GettyImages
כסה אותי, פיקה!/GettyImages

בחודש הקרוב העולם יתחלק ל-2: אנשים שצופים במונדיאל, משקיעים במשחקים את מיטב כספם ומרצם ואנשים שלא מבינים מה הטעם ומתי השעממון הזה ייגמר כבר וכולם יחזרו לדבר על אורטל בן דיין ולא על נבחרת חוף השנהב.

לא יודעים מה זה נבדל? חושבים שפיקה זה סוג של שמיכה שמשאירה סימנים מביכים על הלחי? השופט היחיד שאתם מכירים הוא בכלל שופטת ואיזה באסה שהיא הפסידה במירוץ לנשיאות? בדיוק בגלל זה מצאנו עבורכם את שחקני הכדורגל הלוהטים ביותר על המגרש. העבירו את הטלוויזיה למיוט והכינו גרעינים ונייר טואלט. אתם יודעים, שיהיה עם מה לנגב את הריר מהרצפה.

גרמניה: מנואל נוייר

הבלונדיני הרותח מתנשא לגובה של 1.93 ואוחז ברשימה מרהיבה של הישגים. רוצים לקרוא עליהם? היכנסו לעמוד השחקן הרשמי של הבחור. אנחנו כאן לדבר על איך שהוא נראה.

השוער הגרמני נראה כמו נסיך מאגדות של דיסני: בלורית זהובה, עיניים תכולות ותווי פנים עליהם ביססו את התיאוריה הנורדית. אגב, ידעתם שחולון היא העיר התאומה של ברלין? מה זה אומר בכלל, ערים תאומות? האם למנואל יש אח תאום? ואם לפתח תקווה יש עיר תאומה, מה יגידו אזובי הקיר?

מנואל נוייר שוער נבחרת גרמניה. רויטרס
חלקלק כצלופח/רויטרס

בוסניה: אסמיר בגוביץ'

אסמיר הוא ההוכחה לכך שבוסניה היא מדינה אמיתית ולא כזאת שהומצאה כדי לשלוח נציגים כושלים לאירוויזיון. למעשה, לא רק שהיא קיימת, יש בה מלא חתיכים. לחשוב שעברנו כל כך הרבה שנות חיים בלי לדעת את זה.

בגוביץ', שיחגוג 27 בעיצומו של המונדיאל, נולד בבוסניה ועבר עם משפחתו לגרמניה כשהיה בן ארבע. הוא מתנשא לגובה של 1.99 ומי שנהנית מהטוב שיש למקום לידה אקזוטי וחינוך קפדני להציע היא אשתו ניקול, שנראית כמו פרי אהבתן של ליידי גאגא וגילת אנקורי. יותר מזל משכל וכו'.

אסמיר בגוביץ', שוער נבחרת בוסניה. GettyImages
הוא כל כך גמיש/GettyImages

איטליה: קלאודיו מארקיזיו

הו איטליה, ארץ המגף. המדינה עליה נפלו תשעה קבין של פסטה ונעליים משובחות. נשמע כמו גן עדן לנשים, אלא שזה שקר גמור: הנשים האיטלקיות נראות כמו סנוקי והגברים האיטלקיים נראים, ובכן, כמו קלאודיו. הנתון הזה, אגב, כולל את אשתו האהובה, רוברטה.

קלאודיו, 76 קילוגרמים של כשרון צרוף, הצטרף למועדון יובנטוס כשהיה בן שבע. מאז הוא גדל יפה וזכה בשלל תארים, ביניהם "הכדורגלן החתיך הזה שמסתובב עם הגרסה המחומצנת של סנוקי". כל כך עצוב.

קלאודיו מרקיזיו, שחקן יובנטוס. AP
בליסימו/AP

יוון: אלכסנדרוס ציליוס

כנראה שאלכסנדרוס הוא השחקן האלמוני ביותר ברשימה וחבל, כי הוא לגמרי אחד הרותחים שבה. הסופלקי הרותח נולד ממש קרוב אלינו, ביוון המתמוטטת, מקורות יודעי דבר אומרים שסגנון המשחק שלו שקט והוא טוב בבעיטות למרחק. אתם יודעים מה אומרים על גברים שבועטים טוב למרחק.

סירייסלי, אתם יודעים מה אומרים על גברים שבועטים טוב למרחק? אם כן, ספרו לנו בתגובות.

שחקן נבחרת יוון, אלכסנדרוס ציוליס. Kerstin Joensson, AP
כחול זה לגמרי הצבע החם ביותר/AP, Kerstin Joensson

ספרד: ג'רארד פיקה

אתם שומעים את זה? בראד פיט בוכה חרישית כי תואר הגבר הלוהט בשביל החלב נחמס ממנו על ידי בחור ששם המשפחה שלו מזכיר שמיכה קייצית.

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת על פיקה הוא שבת הזוג שלו היא שאקירה ושלשניים בן משותף בשם מילאן. הזמרת מבוגרת בעשור מבן זוגה הבועט, מה שיכול להסביר דיווחים שונים על רומן בינו ובין בר רפאלי שלנו שלא יודעת שזה ממש לא יפה לשחק עם צעצועים של מישהי אחרת אבל היי, אם רומן זה מה שיגרום לשאקירה להפסיק להקליט שירים, אנחנו בעד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואקה וואקה אינדיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברזיל: דני אלבס

חייבים לתת כבוד למדינה שמארחת את משחקי הגביע העולמי. פסל ישו המושיע בריו? חופים מטורפים כמו היצירות האחרונות של עמיר בניון? נו באמת. שום פלא עולם לא יביא את הכבוד שדני יביא עמו.

אלבס חגג לא מזמן 31, מה שאומר שהוא הנשיא פרס של עולם הכדורגל. הוא קטף שלל תארים ביניהם השחקן המצטיין של הסופר קאפ האירופי, דבר שהיה יכול לרגש אותנו מאוד אבל הוא לא מעיד על המראה החיצוני של דני, בחור שראה דבר או שניים בחייו ואז קעקע אותם על ידיו.

שחקן נבחרת ברזיל דני אלבס. GettyImages
סו קול מי מייבי/GettyImages

אנגליה: ג'ק וילשר

כשזה מגיע למראה חיצוני, רוב הגברים הבריטיים עומדים בפני בחירה קשה מאוד: או שיניים ישרות, או פיגמנטציה תקינה. למזלו של ג'ק, הוא בורך בשניהם.

העולל בן ה-22 הוא השחקן הצעיר ביותר ששיחק במדי ארסנל כשעשה זאת בגיל 16 בלבד. בזמן שילדים בריטיים בני גילו היו עסוקים בלשתות בירה זולה ולהכניס אחד את השנייה להיריון, וילשר שלשל לכיסו מיליוני דולרים ותהילת עולם. סתם, הוא עשה בדיוק את אותו הדבר ובגיל 19 כבר הפך לאבא. במה לעזאזל מאכילים אותם בבריטניה?

שחקן ארסנל, ג'ק ווילשר. Paul Gilham, GettyImages
כל כך הרבה כיתובי תמונה אפשריים, כל כך מעט מקום/GettyImages, Paul Gilham

הולנד: יספר סילסן

יספר? ג'ספר? עדיין לא ברור איך הוגים את השם של הבחור ובינינו, זה לא ממש משנה. אפשר לסגור על ביאטריקס. למה? כי כך קראו למלכת הולנד וכי הוא יפה כמו ילדה (ובלי קשר, קיל ביל זה סרט נהדר).

ביאטריקס הצעיר מחזיק בחשבון טוויטר לא פעיל. למעשה, הוא צייץ רק פעם אחת. כיוון שחסרים במערכת דוברי הולנדית, נעזרנו בגוגל טרנסלייט. "ברוכים הבאים לכל -סלנג הולנדי-. לעקוב ואז אתה יכול לעקוב אז תודתי :)". הוא כל כך מנומס!

יספר סילסן, נבחרת הולנד. GettyImages
לא לא, תודה לך/GettyImages

ברזיל: אוסקר

נחלוק כבוד אחרון למדינה המארחת (בעיקר כי ממש קשה למצוא עשרה חתיכים. ברצינות, יש נבחרות שלמות של בחורים שנראים כמו ניצבים מ"אוז"). אוסקר, או בשמו המלא אוסקר דוס סנטוס אמבואבה ג'וניור, נולד בסאו פאולו ובגיל 22 הוא נחשב לאחד השחקנים המבטיחים ביותר בכדורגל הברזילאי.

אוסקר הצעיר נחשב ליורש של דיוויד בקהאם בכל הנוגע למראה חיצוני וזיקה לאופנה. מתברר שבברזיל לובשים קצת יותר מאגוזי קוקס והכדורגלן המוכשר כבר נידב את מה שנתן לו טבע לטובת מודעות רותחות לקלווין קליין. גגלו ולא תצטערו!

אוסקר, נבחרת ברזיל. GettyImages
בנחל קרנבל/GettyImages

בונוס שנוי במחלוקת: כריסטיאנו רונאלדו

גילוי נאות: בסקר קצת שנערך במערכת "וואלה!", רוב הבנות טענו שרונאלדו נראה כמו צ'חצ'ח שמנוני מלוד. הגברים ממחלקת הספורט לעומת זאת התעקשו שהרשימה לא תהיה מושלמת בלעדיו אז הנה.

הוא שחצן, מגלומן ומורט שיערות בכל הגוף. למען השם, הוא יוצא עם אירינה שייק שעובדת בלהצטלם בביקיני והוא יותר חלק ממנה. הגבות המעוצבות של כריסטיאנו גורמות לכם להתרגש? ספרו לנו בתגובות למה, כי אין לנו מושג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
:/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully