וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשור לפסטיבל הקולנוע האוסטרלי: פינת התרבות מצטיידת בפופקורן וקנגורו

11.6.2014 / 16:55

הקולנוע הבריטי נפוח? האמריקאי נחות? אל חשש! פסטיבל הקולנוע האוסטרלי מציין עשור עם הקרנות מיוחדות בסינמטקים של ירושלים, חיפה, חולון ותל אביב. זה הזמן להתארגן על קנגורו

מערכת וואלה!

פסטיבל הקולנוע האוסטרלי מציין השנה עשר שנות פעילות, לאחר שהתקיים במשך תשע שנים ברציפות בסינמטקים בירושלים, תל אביב וחיפה. השנה חוזר הפסטיבל השנה במתכונת "שבוע קולנוע אוסטרלי", במסגרתו יוקרנו ארבעה סרטים חדשים בארבעה סינמטקים. הקרנת הסרטים תחל בסינמטק ירושלים ב- 15 ביוני, תימשך בחיפה ובתל אביב ותסתיים בסינמטק חולון ב- 5 ביולי. השנה יוקרנו בפסטיבל שני סרטים עלילתיים ושני תיעודיים, שיוקרנו עם כתוביות בעברית.

סרט הפתיחה, "מסלולים", הוקרן בפסטיבל ונציה ויצא לאחרונה לאקרנים באוסטרליה. הסרט, בכיכובם של מיה וסיקובסקה ("הילדים בסדר", "אליס בארץ הפלאות") ואדם דרייבר ("בנות", "פרנסיס הא", "לינקולן"), מבוסס על סיפורה האמיתי של רובין דווידסון, שיצאה לחצות ברגל את יבשת אוסטרליה עם ארבעה גמלים וכלב.

"דרך המסתורין", סרטו של איוון סן, מספר על בלש משטרה ממוצא ילידי שב לעיירת הולדתו כדי לחקור מקרה רצח של נערה צעירה. בסרטה התיעודי של רבקה בארי, "אני נערה", מתארת הבמאית את מצב הנשים בעולם דרך סיפורן של שש נערות, מאפגניסטן, ניו יורק, קמרון, מלבורן, קמבודיה ופפואה גינאה החדשה. והסרט "אובססיה אדומה", זוכה פרס הבימוי ופרס הסרט התיעודי באורך מלא בפרסי האקדמיה האוסטרלית לקולנוע וטלוויזיה, בוחן את תשוקתם העזה של חובבי יין משובח, מחבל פרובנס ועד סין, עם קריינות של ראסל קרואו.את מועדי הקרנות מדויקים ניתן לראות באתרי הסימנטקים השונים:

סינמטק ירושלים, 15 ביוני – 21 ביוני

סינמטק חיפה, 19 ביוני – 22 ביוני

סינמטק תל אביב, 24 ביוני – 28 ביוני

סינמטק חולון, 2 ביולי – 5 ביולי

גם אתם חושבים שאין לנו מספיק קנגורו בחיים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully