וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מוקי

12.6.2014 / 0:01

לקראת הופעה חגיגית בה יארח את חברי להקת היהודים במיני ישראל, מוקי מספר לגולשי וואלה! תרבות על האלבומים שהכי השפיעו עליו ועל הקריירה שלו. האזינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוזיקה של חייו. מוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik

"כשהאלבום הזה יצא הייתי בן 16 והוא עיצב מאוד את תפיסת העולם המוזיקלית שלי הרבה שנים קדימה. הוא נשמע כמו משהו שלא שמעתי אף פעם קודם: מרענן, חדש, היה לו המון כוח מתפרץ, היה בו סקס אפיל ונונשלנט, זה היה כל מה שרציתי לשמוע ולנגן".

The Beastie Boys - Licensed to ill

"גיליתי אותם בגיל 11 בערך. זו היתה מוזיקה מעולם אחר וזה לא היה דומה לשום דבר ששמעתי קודם, בטח לא בארץ. באותו הגיל נחשפתי להיפ הופ ולראפ כמו ראן די אם סי ופאבליק אנמי, אבל הביסטי בויז היו כמוני - ילדים לבנים שאהבו מוזיקה ואהבו היפ הופ ועשו את זה כמו שהם מבינים ודיברו על מה שבא להם ובאיזו שפה שבא להם ולא היו פוליטקלי קורקט והיו בוטים ושנונים ומצחיקים ואני התאהבתי, ועד היום זו אחת האהבות הגדולות שלי. הם עשו מאז הרבה אלבומים מעולים ומצויינים אבל זה הראשון ודרכו הגעתי אליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

SIZZLA - Black Woman And Child

"האלבום הזה יצא בתחילת החצי השני של הניינטיז. הוא מבחינתי המציא מחדש את כל מה שידעתי על הגשה של שיר בתוך עולם ההיפ הופ והרגאיי. סיזלה הוא הנציג הבולט ביותר של ז'אנר הסינג-ג'יי ב20- השנים האחרונות והוא עשה את זה בעיני בצורה המתוחכמת והמעניינת מכל שאר האמנים בז'אנר. זמר אדיר".

Jacques Brel

"אין לי אלבום אחד ספציפי של האיש כי אליו לא נחשפתי דרך תקליטים אלא דרך כל מיני אוספים ושירים, שירים בודדים, קטעי וידאו. אבל הוא עד היום בעיני אחד מגישים ופרפור מרים המדהימים ביותר שהיו בתרבות המערבית ובמוזיקה בכלל. האיש שאני יכול לשמוע אותו שר ומדבר שעות אפילו אם אני לא מבין מילה ועדיין להיות מרותק ומהופנט לאמת הפנימית וכוחה של הרוח האנושית שנוכחים בכל משפט אצלו".

Stromae - Bienvenue Chez Moi

"אלבום הבכורה של אמן צרפתי חדש, ייחודי ומרתק עם טביעת יד אמנותית נדירה ובכל העשייה שלו: בשירים, בהפקה, בוידאו-קליפים. סופר אסתטי, שנון, חכם, מעמיק ועדיין עושה פופ מעולה. הוא מן שילוב מתוחכם של ז'אק ברלו יורופופ ניינטיז, יחד עם היפ הופ ומייצר דבר חדש ושונה ויודע לגשת לדברים בצורה שבה הם לא טופלו קודם בעבר".

ב-14 ביוני (מוצ"ש) יארח מוקי את אורית שחף ותום פטרובר במסגרת מסע ההופעות לאלבומו "לב חופשי". צוותא אמפי פארק, מיני ישראל. המופע יכלול את אוסף להיטיו של מוקי לאורך הקריירה, יחד עם הפתעות מימי שב"ק ס' ומשירי "היהודים". קולות וכלי הקשה - אודליה אוקני, גיטרות - אריאל טוכמן, בס - מיכאל פרוסט, קלידים ומחשב - עידו ריבלין ותופים - תומר צדקיהו. 149 ¤ כולל כניסה לפארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully