וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות בסין להחרמת אנג'לינה ג'ולי

11.6.2014 / 18:18

מזמן לא החרמתם מישהו: סין עצבנית על השחקנית ההוליוודית לאחר שהתייחסה לבמאי אנג לי כסיני, למרות שנולד בטאיוואן. אאוץ'

יח"צ - חד פעמי

סין נגד אנג'לינה ג'ולי: השחקנית עוררה את זעמם של הסינים לאחר שהתייחסה בריאיון לבמאי אנג לי כסיני למרות שזה נולד בטאיוואן. ג'ולי, שמככבת בסרט "מליפיסנט" שעלה לאחרונה לאקרנים ברחבי העולם, השתתפה במסיבת עיתונאים במהלכה נשאלה מיהו הבמאי הסיני האהוב עליה. בתגובה, ג'ולי ציינה את שמו של לי ("הר ברוקבק", "נמר דרקון"). "אני לא בטוחה אם אפשר להחשיב את אנג לי סיני, הוא טאיוואני אבל הוא עושה הרבה סרטים בשפה הסינית בהם משתתפים שחקנים ושחקניות סיניים. אני חושבת שהעבודה שלו בסרטים שלו ועם השחקנים היא היצירה שאני הכי מכירה".

לי נולד בעיר פינגטון בדרום טאיוואן, ולמרות שג'ולי ציינה את מוצאו בדבריה, נראה שכמה סינים לא אהבו את המחמאות של ההוליוודית שכן אלה רומזות על כך שסין וטאיוואן הן מדינות נפרדות.

היחסים בין טאיוואן וסין מעורערים מאז 1949, אז טאיוואן קיבלה עצמאות אך השלטון הסיני עדיין טוען כי היא תחת הריבונות שלו. בסין נשמעים כעת קולות הקוראים להחרמת כל סרטיה של ג'ולי ואף לתייג את כל מי שיצפה בסרטיה כבוגד. כזכור, בעבר אסרה סין על השחקן בראד פיט (בעלה של ג'ולי) להיכנס אל גבולותיה, כך שלג'ולי יש מדריך צמוד בבית שיכול להדריך אותה להתמודד עם האימה. עד הביקור שלה בישראל, יש לקוות כי ג'ולי תלבד להבחין בין רמלה לרמאללה ולא תרגיז את הילידים המקומיים.

מיליון סינים אולי כן טועים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully