וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם החצילים

12.6.2014 / 0:30

מיקי משחרר את הביץ' הפנימית שלו, דנית יורדת אל שאול תחתיות ואחי ומלחמתו בדמעה. בלוג "האח הגדול", התור של רחלי

שקט בבית אחרי ההדחה של אב"ד. עוף לא צייץ, ציץ לא בצבץ, סטריאוטיפיזציה לא נוכסה חזרה מהפטריארכיה השלטת. בלית ברירה, דיירים פונים לעסוק ברומניהם וצוללים תחת הפוכים בגניחות ובלחשושי "די נו זה לא מתאים". מיקי מצדו מתמסר בהתלהבות לתפקיד הביץ' של הבית, במיוחד אחרי שהוא זוכה במסך מעקב אחרי הדיירים ובפאה אורסת מאממת והוא מגהק את לכלוכיו על כל דייר באצילות אליזבת-טיילורית הדורה. סוף סוף מיקי מצא את מקומו, נושף "שיואו רעה רעה את" על דיירים ממרום מושבו על כס קלקר אפור כשהוא שואב שוקולד, תודה לך אח גדולוס. אחרי שמיקי קיטר כל כך הרבה על כך שזו עלולה להיות "העונה של אורטל", נראה שהוא סוף סוף בכיוון הנכון להפוך את זה ל"העונה של מיקי". אז סתמו ותמשיכו לדחוף את הגלגל.

אלים ומפלצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגיע הזמן למשימה העונתית שמחלקת את הבית לשווים יותר ושווים פחות בניסיון לגרום להם לריב אבל בעיקר כדי לתת לאחיינית של האחראי על הארט הזדמנות לכייר איזה גלגל ריחיים מרוח בפלסטלינה ירוקה בחוג מלאכה. אחרי משימות ה"שוטרים וגנבים", ה"אסירים וסוהרים" וה"עשירים ועניים" החלוקה ל"אלים ובני תמותה" מרגישה קצת תלושה, אחרי הכול סיפורי המיתולוגיה היוונית זה משהו מלפני 2000 שנה אם להאמין לדברי האח הגדול, או לפני 3000 שנה אם להאמין לדברי האח הגדול סצנה אחר כך, או לפני 50 שנה אם להאמין לדברי דורון, או לפני כלום כי זה לא באמת קרה זה פאקינג מיתולוגיה אז מה לעזאזל.

מיקי ולינור מתעטפים בסנו רב מגבת והולכים לחדר הפינוקים המדהים של האלים – חדר עם כמה צלחות עם כיבוד כיתה ג' ומזרקת שוקולד שנשארה שם מעונות קודמות והקומה החמישית בה היא נטו תפרחת קרושה של נמלים מתות – ושם עליהם לצפות בערוץ 26 כל הזמן כי בסוף יש מבחן. כך הם נחשפים בסתר לדברים מטורפים שקורים בבית – אחי ואנה במיטה לא עושים כלום, אלדד וקארין במיטה לא עושים כלום ודורון במיטה לא עושה כלום. זה יהיה מבחן מרתק.

המשימה הראשונה בבית היא לבני התמותה, עליהם לסובב את גלגל הריחיים בתוך הבוץ כדי להפעיל ברז שמטפטף פריגת אפרסק לתוך כיור, תודה לכם ילדי חוג מלאכה מתנ"ס קריית מוצקין. דורון פורש מהמשימה כעבור 0.04 שניות בדיוק כי הוא "לא יכול לראות דברים מסתובבים", הפרעה חמורה שגורמת לו להתעלף בשווארמיות וערבי בינגו. מכל המשתתפים אליאב נראה הכי חתיך בדחיפת גלגל בתוך בוץ ולכן מיקי ולינור מוחים את רירם ומושחים אותו לאל, תואר עצום ונשגב שמאפשר מעכשיו גם לאליאב לכרסם איתם גומיגים על מיטות מרוססות בספריי צהוב. אבל כאן לא מלאה סאת האלים – יש עוד אלה אחת שעומדת להצטרף, מתוך אשפתות האשפתים הכי מאושפתות. תיכף.

נערה בהפרעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כי זה לא השבוע של דנית. היא הייתה צריכה פשוט להסתובב קבוע עם נגן כינור נוגה עם חורים בגרביים שידדה אחריה בנגינת נכאים. כל השבוע היא רודפת אחרי אליאב, מתנגשת בקיר, רודפת אחריו עוד קצת, נופלת לתהום, לינור שופכת לה מלח על הפצעים, ההעמדות שלה להדחה נחשפות בפני כולם ולקינוח היא נקשרת למרטין. קארמה פח. אחרי השיחה המביכה שהייתה לה עם אליאב בפרק הקודם, שבו היא דורשת ממנו נאמנות והוא אומר לה יא משוגעת מי יוצא איתך בכלל, דנית נאלצת לראות איך לינור שודדת לה את אליאב לחדר האלים, ואת כל סצנות הקנאה הלא מחמיאות שלה משדרים ללא ידיעתה היישר לאליאב כך שיורד לו ממנה סופית. ובמשימת הקורבנות, אליאב מציע שישייכו לדנית את תכונת היופי אבל "בגלל הפנים, לא בגלל החיצוניות". אאוץ'.

מה יכול להיות יותר מביך מזה? אה נכון, שיזמינו את דנית לחדר האלים ולינור תיקח אותה הצידה לשיחה ותגיד לה שהיא ראתה שהיא מקנאת ושלא תדאג כי היא בכלל לא רוצה את אליאב שדרך אגב לא מעוניין גם בדנית, אבל איזה כיף שאת פה מותק. רציתם מיתולוגיה יוונית, דנית היא הגיבור הטרגי המושלם שמביא על עצמו את סופו, צולל אל התחתיות וגומר כלוא בחדר עם הבחור שנפנף אותו. קחי לך שוקולדים וגומיגים, דנית, המתיקי את יומך.

ים של דמעה

חצי מדינה עקבה אחרי משחק הכדורסל, אבל החצי השני רותק למרוץ הדמעה של אחי. איזה מתח! המשימה של אחי היא לא לבכות. הנה הוא נכנס לחדר האח. הנה האח משמיע לו את הקלטה של אימא שלו. הנה אימא שלו אומרת לו שהיא גאה בו. אחי מתפתל... עיניו מאדימות... אימא אומרת שהם מתגעגעים, אחי בולע את רוקו... לחלוחית מופיעה! "לא, אחי", צרחנו בסלון, "תפסיק להיות כזה תינוק בשם אלוהים מה זה הדבר הזה". אימא שלו ממשיכה לקשקש... אחי מעפעף... והנה משהו מגיח מתוך העפעף... זאת דמעה! כולנו שאגנו וקפצנו על רגלינו, חלק התחבקו חלק זעמו חלק התעוררו ושאלו מה קרה ואם התחיל כבר "צינור לילה". איזה ערב!

בפרק הבא יהיה כאן צפניה שייאלץ להקריב את הכבוד העצמי שלו ולהסתובב עם חולצה שכתוב עליה "אני לב דורון".

ציטוטפוט

"המכשפה מתה!" (מיקי מתיז טקט אחרי ההדחה של אב"ד. לא, את)

" אני מת עלייך".
"אל תגיד 'מת'! אל תגיד את המילה הזאת!" (טל מנסה לשבור שיאי קטנוניות צדקנית – ומצליחה)

"למה את מדברת אליי כמו אישה? זאוס היה גבר עד כמה שידוע לי!" (מיקי ללינור)

"קחי, את אוהבת לבלוע" (מיקי ללינור)

"אשכרה רד נק מצא לעצמו פורטוריקנית" (עוד מפניני מיקי, הפעם על אלדד וקארין)

"מיליונים מתים עליי בחוץ! בחוץ מתים עליי!" (דורון מדחיק את העובדה שלפני דקה הקהל העמיד אותו להדחה)

"אני צריכה להיות קשורה לדורון עם הפלוצים שהוא עושה?" (מרטין מקפידה שכולם יידעו)

"אני אצטרך לשים אטמים בנחיריים" (מרטין עדיין לא בטוחה שכולם הבינו שדורון מפליץ)

"אני בטח אשמע סימפוניה כל הלילה" (הבנו פלוצים רעש סירחון תודההההההההה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully