וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנה דל ריי: "הלוואי והייתי מתה"

13.6.2014 / 10:36

הזמרת המלנכולית התראיינה לגרדיאן הבריטי במסגרת קידום אלבומה החדש וגרמה למראיין לרצות לחתוך ורידים

לנה דל ריי. GettyImages
מה לך ילדה?/GettyImages

מתרגשים לקראת ההופעה של לנה דל ריי בישראל? ובכן, תתחילו לקוות שדל ריי עדיין תהיה בחיים בתאריך המיועד. "הלוואי והייתי מתה", אמרה הזמרת המלנכולית לטים ג'ונזה, כתב הגרדיאן הבריטי, שראיין אותה במסגרת קידום אלבומה החדש "Ultraviolence". פליטת הפה, שעדיין לא ברור אם היתה מתוכננת, הגיעה בעקבות דיון על קורט קוביין ואיימי וינהאוס, שני זמרים שדל ריי ובן זוגה מחבבים. ג'ונזה הפנה את תשומת לבה לכך ששניהם מתים ודל ריי פלטה: "הלוואי והייתי מתה".

ג'ונזה מיהר לנסות ולהרגיע את דל ריי ולטעון כי אינה מתכוונת לכך אולם דל ריי התעקשה. "אני רוצה למות. אני לא רוצה להמשיך לעשות דברים. כך אני מרגישה. אם לא הייתי מרגישה כך, לא הייתי אומרת זאת. אפחד לפני המוות ועדיין", פעתה דל ריי.

הופעתה המדוברת של לנה דל ריי בישראל תיערך ב- 20 באוגוסט בגני התערוכה בתל אביב. דל ריי היא זמרת ויוצרת אמריקאית שפרצה לתודעה בשנת 2011, עם יציאת הסינגל "Video Games" שזיכה אותה בפרס "הדבר הגדול הבא" בקיו אווארדס ו"השיר העכשווי הטוב ביותר" ב-Ivor Novello ב-2012. באותו הזמן דל ריי חתמה על עסקה משותפת עם Interscope Records ו-Polydor על מנת לקדם את אלבום האולפן השני שלה "Born To Die", שזכה להצלחה ענקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully