וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם ליקוק הלשון

אביעד "צפניה" קדרון

14.6.2014 / 23:46

קארין מודחת בדרמטיות ולוקחת איתה כמה פירות, אחי ואנה מחליפים נוזלים וזהו בעצם. אלוהים, זה היה פרק משעמם. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר מתגעגעים. סתם, לא באמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. נו, אז בסוף שידרו את "האח הגדול". ביבי עוד השחיל נאום ממלכתי אבל בסוף שידרו את "האח הגדול". וטוב ששידרו את "האח הגדול", אחרת איך היינו מדיחים את קארין. מודה שקיוויתי שהתכנית תקוצר. הרי בסך הכל מדובר בשבוע הכי משעמם של אחת העונות היותר משעממות. באמת, אין צורך לדחוף לנו מאה דקות של זה. למען השם, סבלנו נאום של בוגי יעלון. מעניין אם בהפקה חייבים לשדר שני פרקים בשבוע. כאילו, גם אם אחד מהם משעמם תחת. וואו, הפרק הזה היה כל כך מתיש. לא מאמין ששרדתי אותו בלי לדחוף לעצמי משהו לעין.

02. איזה יופי שחזרו לחלק האחרון של משימת האלים ובני התמותה. כבר פחדתי שלעולם לא נדע האם דיירי "האח הגדול" זכו בתקציב אולימפי או סתם בתקציב מותרות. אז מה אם המשימה הסתיימה לפני ארבעה ימים וכולם רואים ערוץ 26 ויודעים מה קרה ומחר מתחילה משימה חדשה. נורא חשוב לספק קלוז'ר. בלי קלוז'ר לא נוכל להתקדם בחיים. תודה על הקלוז'ר. כעת נוכל לישון בשקט.

03. כלומר, לישון כשאנחנו חולמים על מקהלת אנשים מבוגרים שחוזרת על הפרק ששודר ביום רביעי. ואם מקהלת האנשים המבוגרים שחזרה על הפרק ששודר ביום רביעי לא היתה מספיק, אחר כך המתמודדים חזרו על הפרק ששודר ביום רביעי. ברצינות, זה היה הכרחי? כלום לא סבלנו מספיק כשצפינו במשדר חדשות מיוחד בהנחייתה הצרודה של דנה ויס, באמת אולי כדאי שהיא תלך לבדוק את הצרידות הזאת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיער של דנית כל כך חלק/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. זהו. אחד הזוגות הלך לעולמו. לא ברור כיצד נשרוד בלי האהבה האותנטית והבכלל לא מבוימת של קארין ואלדד. מוכן להישבע שהזוגיות שלי עם הכרית יותר אמיתית. וחזקה. לא רוצה להגיד "אמרתי לכם" אבל אמרתי לכם שקארין תהיה המודחת הראשונה. אין באמת הבדל בין מודחת ראשונה ומודחת שלישית.

05. לא היה סיכוי שאתחבר לקארין. אף פעם. מאוד קשה לי עם אנשים שהשיער שלהם לא מתולתל ולא חלק. וכזו היא קארין. כלומר, כזה הוא השיער של קארין. פעם מתולתל, פעם חלק, פעם אסוף לגולגול. ועדיין, יש לי ריספקט קל לקארין שניסתה את כל גברברי הבית ואפילו חלק מהאקססוריז (ראינו בערוץ 26 מה היא עשתה לתוכי) לפני שהתיישבה בסוף על אלדד. פאן אינטנדד.

06. ואולי קארין הודחה בגלל שהיא ליקקה לאחי את הלשון במשימת האופניים שכבר הספקנו לשכוח. אנה, מתברר, לא רואה "היפים והאמיצים" ומאוד הפריע לה שאחי ניסה לנשק אותה רגע אחרי שקארין ליקקה לו את הלשון. "זה נראה לך נורמלי?", פלטה והתפנתה להחליף איתו נוזלים בג'קוזי שורץ הפטריות הווגינליות. כן, זה בכלל לא מגעיל. ובסך הכל, גם דורון אמר על קארין שהיא מגעילה. לינור חשבה שדורון אמר עליה שהיא מגעילה אבל לא, דורון אמר שקארין מגעילה אז הכל טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברתו הטובה ביותר של דורון. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. איך אלדד יתמודד עם עזיבתה של קארין? אולי טוב שהתכנית שודרה הערב ולא נקטעה. לא בטוח שאלדד היה מסוגל לשמוע גם על אירוע החטיפה וגם להתמודד עם הדחת קארין. הרי מאז שנכנס לבית "האח הגדול" הוא מקריח בשיטתיות. רק דמיינו מה היה קורה לשיער ראשו הענוג לו היה מתמודד עם מתקפה בשתי חזיתות.

08. הקטע הזה של שופטי "הכוכב הבא" שנכנסים לבית "האח הגדול", כאילו, אפשר לסגור אותם שם ולא לתת להם לצאת? תודה.

09. הרגע המרגש של הערב: אחי, דנית ואנה שוכבים מחובקים במיטה ושרים את "הליכה לקיסריה".

10. הרגע המרתק של הערב: אני, מנסה למצוא כותרת לטקסט הזה תוך מאבק בשני חתולים שמזפזפים למשחק של אורוגוואי.

ביום רביעי תהיה כאן רחלי שתבדוק האם היא מסוגלת לבכות מהמסר של אמא של אחי. ספוילר: היא לא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, ביי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"מחכים כמו כולם לחדשות טובות" (ארז טל, מקווה לעונה נוספת)

"הכלבה טופי מאוד מאוד עצובה בלעדיך" (אמו של אחי, רגע לפני שהיא מזכירה את האב המת של אחי)

"אני יוצאת טיפשה פה" (אנה, סוף סוף מביטה באחת ממיליון המראות בבית)

"את מנסה לשרוף אותי בבית" (אליאב, מחליק לכל עלילה אפשרית. גם אם היא לא קשורה אליו)

"מה זה קשור אליך?" (דנית לאליאב, מסכמת את העונה)

"בקיצור, הפרה נשארת עד הסוף" (מיקיאגי, ענוג)

"קחו את המקרר, אל תקחו את אנה" (אחי, לא כמו שהטבע רצה)

"נראה לי שזה לא הסוף שלנו" (אחי, רגע לפני נשיקת ג'קוזי מטרידה)

כבר מתגעגעים לקארין? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully