וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל מבצע "שובו אחים": "הופעת הפיקסיז תתקיים כמתוכנן"

15.6.2014 / 13:54

החודש לפני ארבע שנים ביטלה הפיקסיז את הופעתה בישראל בעקבות המשט בעזה. בעוד יומיים אמורה הלהקה להופיע בארץ, ושוב נושבות רוחות מלחמה, אבל שוקי וייס מרגיע: "הלהקה תופיע כמתוכנן, ומחר תנחת בישראל"

הפיקסיז, קאנט.
הפיקסיז

רוחות המלחמה שנושבות מאז חטיפת הנערים בגוש עציון העלו חשש שלהקת "הפיקסיז" תבטל שוב את הופעתה בארץ על רקע ביטחוני- פוליטי. שוקי וייס, מפיק המופע, מרגיע: "פסטיבל רוקנרולר והופעתם של הפיקסיז יתקיימו כמתוכנן", אמר לוואלה! תרבות. "מחר הלהקות צפויות לנחות בישראל וכולנו ציפייה לקראת פסטיבל הרוק הראשון בארץ. במדינה כל כך מורכבת זהו נס גדול שאמנים בסדר גודל כזה מגיעים הנה, ואנחנו מצפים בכיליון עיניים לראות את כל הלהקות בבלומפילד השבוע".

ההיסטוריה, כמו המוזיקה של שלמה ארצי, נוטה לחזור על עצמה שוב ושוב. החודש (יוני) לפני ארבע שנים היתה אמורה להקת הפיקסיז להגיע להופעה בישראל (ב-9 ביוני 2010), במסגרת פסטיבל שהפיק שוקי וייס. בעקבות השתלטות צה"ל על המשט לעזה והסערה הבינלאומית שהתעוררה בעקבותיה, הודיעה הלהקה שלושה ימים בלבד לפני ההופעה כי היא מבטלת את הגעתה לארץ, ואכזבה מאוד את המעריצים.

והנה שוב חודש יוני החם; שוב אנחנו רגע לפני בואם של הפיקסיז לישראל (ההופעה אמורה להתקיים בעוד יומיים, ב-17 ביוני); שוב במסגרת פסטיבל של שוקי וייס; ושוב רוחות מלחמה נושבות. צירוף מקרים או דרכו הנסתרת של האל? כך או כך, אפשר להבין מדוע לחלק ממעריצי הלהקה צץ פלאשבק מלחיץ ששוב ינחת ביטול בדקה ה-99.

יונתן קוטנר, מעריץ שרוף של הפיקסיז שחזר נלהב מהופעה שלהם בברצלונה, הוא אחד מאוהבי הלהקה המודאגים מביטול אפשרי. "יש תחושה שבצה"ל מתאמים את פעולותיהם עם ההופעות של הפיקסיז", הוא אומר לוואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully