וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר הסול האלקטרוני צ'ט פייקר בדרך לארץ

15.6.2014 / 16:00

קיץ הופעות 2014 נמתח עם הגעתו של יוצר הסול האלקטרוני והמפיק צ'ט פייקר לישראל. היכן יופיע וכמה יעלו הכרטיסים במכירה המוקדמת? כל הפרטים בכתבה

רשמו ביומנים: מלבד מטר האמנים שצפוי לנחות עלינו במהלך קיץ 2014, גם חודש אוקטובר מסתמן כגזעי בזכות הגעתו של יוצר הסול האלקטרוני, צ'ט פייקר, לישראל. המוזיקאי האוסטרלי יגיע לכאן עם להקתו לרגל יציאת אלבומו "Built on Glass", ויופיע במועדון הבארבי ב-30 באוקטובר. מחירי הכרטיסים במכירה המוקדמת יעמדו על 159 ש"ח.

פייקר, שמשתמש בשם במה אך נולד כניק מרפי, חילק את עשייתו המוזיקלית במשך תקופה ארוכה בין קריירה כסינגר/סונגרייטר לזו כמפיק אלקטרוני. רק כאשר שילב בין השתיים, עם ביצוע מקרי ללהיט ההיפ-הופ הניינטיזי "No Diggity", שיועד להשמעה לכמה חברים קרובים, הוא מצא את אישיותו המוזיקלית. במהרה הוא כבש את המקום הראשון באתר Hype Machine, נכלל בתוכנית של זיין לואו בBBC1- והיה למופע המדובר של פסטיבל SXSW באותה שנה.

במרץ 2012 שיחרר פייקר אי.פי ראשון ובאפריל האחרון ראה אוויר אלבום הבכורה שלו, תחת השם "Built On Glass", הכולל את הסינגל "Talk Is Cheap". על אף שהצלחתו המוזיקלית הגיעה דווקא בזכות הורדת הטמפו מהביטים האלקטרונים שלו, פייקר בחר שלא לזנוח את עולם הדאנס והדיסקו, בו עסק במשך כל נעוריו, ותרם את קולו לפרויקט צד של המפיק Tornado Wallace.

על הבאת צ'ט פייקר לישראל אחראית חברת ההפקות נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם של מ.וורד, בריאן ג'ונסטון מסאקר, טווין שאדו, קורט וייל ומק דה מרקו בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ט פייקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully