וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד מאה ועשרים: חוגגים לסשה ארגוב יום הולדת מאה

15.6.2014 / 15:38

בשנת המאה להולדתו של סשה ארגוב, רוני גינוסר וגון הלוי מחזירים את המאזין לשירים המוכרים והאהובים של ארגוב, שהיה מהמלחינים האהובים והמוערכים בישראל ויצירתו בולטת וחשובה לאין שיעור עד היום

מערכת וואלה!

לא צריך סיבה כדי להיזכר ולהזכיר את המלחין הגאון סשה ארגוב, אבל הפעם דווקא יש לנו סיבה מצוינת – כיוון שהשנה ימלאו מאה שנים להולדתו של המוזיקאי המיתולוגי.
השירים של ארגוב לעולם לא מזדקנים ובטח שלא צריכים שמישהו ינער מעליהם את האבק, ועם זאת מדי פעם נחמד לשמוע עיבודים חדשים לקלאסיקות מוכרות.

רוני גינוסר וגון הלוי חברו יחדיו להוצאת האלבום החדש "כשאור דולק בחלונך" שכולל 19 שירים, את כולם הלחין ארגוב, ביניהם "יוסי ילד שלי מוצלח", "פנס בודד", "הוא לא ידע את שמה", "השמלה הסגולה", "אהובתי שלי לבנת צוואר", "בראשית", "שיר משמר", "וידוי", "שיר ערש", "זמר אהבה לים", "בלדה על נערי שגדל", ועוד. כל השירים העל זמניים של ארגוב זכו כאן לעיבודים חדשים, אבל עדיין לא כאלה שמאוד מתרחקים מהביצוע המקורי.

מופע ההשקה לאלבום שהתקיים בשבוע שעבר זכה להצלחה גדולה. להלן מועדי ההופעות הבאות: 10 ביולי במרכז עינב בתל אביב וכן ב-20 ביוני, 3 ביולי, 7 באוגוסט ו-16 באוגוסט בקפה תיאטרון הקאמרי.

  • עוד באותו נושא:
  • סשה ארגוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully