וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן הפולק דמיאן ג'וראדו יופיע בתל אביב

19.6.2014 / 9:25

המוזיקאי המוערך דמיאן ג'וראדו נכנס לרשימת האמנים שיעשו את דרכם לכאן. מה מחירי הכרטיסים ועוד כמה זמן תל אביב תחזיק מעמד כעיר המופעים המרכזית? הפרטים בפנים

הופעות חו"ל בישראל ממשיכות להציף אותנו והפעם עם הגעתו של אמן האינדי פולק דמיאן ג'וראדו. המוזיקאי המוערך יגיע להופעת סולו ראשונה במועדון הבארבי בתל אביב ב-11 בספטמבר. מחירי הכרטיסים להופעה במכירה המוקדמת יעמדו על 113 שקלים.

ג'וראדו נחשב לאחד היוצרים המשמעותיים ביותר בפולק האלטרנטיבי כבר יותר מעשור ופרץ לתודעה עם אלבומו העשירי "Maraqopa", שזכה לביקורות חיוביות והביא מאוחר יותר לשיתוף פעולה בין המוזיקאי למובי. בעקבות האלבום, נכתב על ג'וראדו במגזין Dusted: "דמיאן מצא את הדרך לקחת את טכניקת הגיטרה הבלוזית של ריצ'רד תומפסון לכיוון מלנכולי, מרוחק ומעורר מבחינה רוחנית ואת המותג המדובר של הפולק אל התגלות מעולם אחר".

בתחילת השנה יצא אלבומו "Brothers and Sisters of the Eternal Son", שהמשיך את דרכו המוזיקלית ואף הגיע למקום הראשון בהיטסיקרס. על הבאתו של ג'וראדו לישראל אמונה חברת ההפקות ZUZZ Agency. המופע יהיה בשילוב מקומות ועמידה, עם מספר כרטיסים מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully