וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ברשת בעקבות סיום העונה של "משחקי הכס"

16.6.2014 / 14:43

מעריצי סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח" זועמים על יוצרי "משחקי הכס" בגלל שדמות מסוימת לא הופיעה בפרק הסיום של העונה הרביעית. זהירות - ספוילרים לאלה מכם שלא קראו את הספרים

העונה הרביעית של "משחקי הכס" הגיעה לסיומה לפנות בוקר (שעון ארה"ב) אולם מעריצי סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח", עליה מבוססת הסדרה, זועמים. הסיבה? יוצרי "משחקי הכס" בחרו לא לשלב בפרק הסיום את אחד הטוויסטים שהפכו את הסיום של "סופת החרבות", הספר השלישי בסדרה, למייסר במיוחד.

בסופו של "סופת החרבות", מתברר כי קייטלין סטארק הוחזרה לחיים על ידי אחוות פורעי החוק של לורד בריק וכעת היא נקראת ליידי סטונהארט ונוקמת בבני פריי. אירועי העונה הרביעית של "משחקי הכס" מקבילים, פחות או יותר, לאירועי "סופת החרבות" ולכן מעריצים רבים היו בטוחים כי העונה תסתיים בחשיפת ליידי סטונהארט. השחקנית לנה הדי, המגלמת את סרסיי לאניסטר, תרמה לבאזז כשהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה מופיע לב אבן. הדי, כזכור, ספיילרה בעבר באינסטגרם את תוצאות הקרב בין הצפע וההר.

כעת, לאחר שהעונה הרביעית של "משחקי הכס" הסתיימה וליידי סטונהארט דפקה נפקדות, המעריצים מרגישים מרומים. "בגדת בנו", כתב מעריץ בתגובה ללנה הדי בזמן שטוויטר התמלאה ציוצים בנוסח "אני מבולבל מהיעדרותה של ליידי סטונהארט" ו"איך לכל הרוחות לא שילבתם את ליידי סטונהארט בפרק הסיום?". בשלב זה לא ברור האם דמותה של ליידי סטונהארט תופיע בעונות הבאות של "משחקי הכס" או שמא יוצרי הסדרה בחרו לסטות מעלילת הספרים.

שיר של טיזינג ושל קרח

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully