וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקאית שרה בזמן ניתוח בכדי להציל את מיתרי קולה

16.6.2014 / 15:57

באמצע ניתוח ותחת השפעת היפנוזה, המוזיקאית אלאמה קנטה שרה במהלך ניתוח הסרת גידול מגרונה, זאת בכדי לוודא שהרופאים לא פוגעים במיתרי הקול שלה. אורן זריף תתעורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכן להשתתף בניסוי? קנטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק, תרתי משמע: המוזיקאית אלאמה קנטה עברה ניתוח להסרת גידול בגרון, כאשר תוך כדי ההליך הרפואי היא שרה, זאת בכדי לוודא כי הרופאים לא פוגעים במיתרי הקול שלה. על הסיפור המעניין הזה מדווח היום (שני) ה"דיילי מייל", וחושף גם את התעלול הרפואי שאפשר לקנטה לזמר על שולחן הניתוחים: היא היתה תחת היפנוזה. קנטה עברה את הניתוח בבית חולים בצרפת, כאשר כל הזמן יושב לידה מהפנט שמשאיר אותה תחת היפנוזה וגורם לה לשיר.

קנטה עברה את הניתוח בכדי להסיר גידול שנמצא בבלוטות התריס שלה, אך הסרתו לוותה בחשש שקולה של קנטה ייפגע והיא לא תוכל להשתמש בו לעולם – מכה לא פשוטה עבור מוזיקאית וזמרת. לדברי הרופאים שניתחו אותה, הדרך היחידה לדעת שהם אינם פוגעים במיתרי הקול שלה היתה לגרום לפציינטית לשיר בזמן הניתוח, וכך קנטה מצאה עצמה שרה שני שירים מאלבומה Generation Sabbar"" שעוסק בין היתר בחברה האפריקנית והצורך להילחם על מה שמגיע לך.

קנטה ללא היפנוזה:

"בגלל שהיא שרה בזמן הניתוח, יכולנו לוודא שאנחנו לא פוגעים במיתרי הקול שלה", אמר ד"ר ג'יילס דונר שניתח את קנטה. נראה כי ד"ר דונר עשה עבודה לא רעה, שכן עיתון הטיימס מדווח כי קנטה עתידה להחלים לחלוטין מן ההליך הרפואי שעברה וצפויה להמשיך את טיפוליה בבריטניה.

הייתם עושים ניתוח תחת היפנוזה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully