וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרדיו נשאר אדיש לזמרים של "האח הגדול"

18.6.2014 / 2:00

"האח הגדול" לא תרמה למיקיאגי ולדורון מירן בהשמעות שיריהם ברדיו, כך עולה מבדיקת וואלה! תרבות. השניים נהנו מעלייה זעירה ולא משמעותית בכמות ההשמעות ברדיו בהשוואה לתקופה מקבילה ב-2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספק: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדות נוספת לבאזזז החלש סביב העונה השישית של "האח הגדול": עורכי תחנות הרדיו בישראל נשארו אדישים לזמרים המתמודדים בריאליטי. "האח הגדול" לא תרמה למתמודדיה הצבעוניים מיקיאגי ודורון מירן ברמה המוזיקלית אשר לא זכו בעלייה משמעותית בכמות ההשמעות ברדיו בחודש שחלף מאז עליית התכנית. כך עולה מנתונים שהועברו לוואלה! תרבות מחברת "מדיה פורסט", המודדת השמעות שירים בתחנות הרדיו.

ביקשנו לבדוק את ההשמעות בכלל תחנות הרדיו בישראל (איזוריות וגם ארציות) של כלל שיריהם של מיקיאגי ודורון מירן (במקרה של מיקיאגי בדקנו בנפרד גם שירים שביצע במסגרת "נוער שוליים" וגם שירים שביצע מחוץ ללהקת נעוריו, בסולו או בדואט), במשך כל החודש הראשון לשידור התכנית (החל מהשידור הראשון ב-14 במאי 2014 בשעת פתיחת התכנית ועד 14 ביוני 2014 באותה שעה), לעומת תקופה מקבילה בחודש המקביל בשנה שעברה (14 במאי 2013 עד 14 ביוני 2013).

ונעבור לתוצאות. כלל השירים אותם מיקיאגי מבצע בסולו או בדואט (ולא במסגרת "נוער שוליים") עלו ל-12 השמעות בלבד בכלל תחנות הרדיו בארץ בזמן החודש הראשון של שידור "האח הגדול" (14 במאי 2014 עד 14 ביוני 2014), לעומת אפס השמעות בחודש המקביל בשנה שעברה (14 במאי 2013 עד 14 ביוני 2013).

המספרים כמעט זהים במקרה של דורון מירן. כל השירים של מירן גם יחד רשמו רק 13 השמעות בכלל תחנות הרדיו בזמן החודש הראשון בו שודרה התכנית "האח הגדול", לעומת השמעה בודדת בחודש המקביל בשנה שעברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספק: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר בתוצאה המעידה על כך שעורכי הרדיו לא סופרים את "האח הגדול". לכאורה, המספרים 12 ו-13 ניתנים בטעות להתפרש כבונוס לעומת אפס השמעות או השמעה 1 ויחידה. אבל אין לטעות, ה"בונוס" הזה הוא רק מראית עין ומדובר בנתוני השמעות נמוכים מאוד, בהתחשב בעובדה שמדובר בחודש שלם, בכל שיריהם ובכלל תחנות הרדיו הנמדדות על ידי "מדיה פורסט". מדובר בפריסה רחבה מאוד של לא פחות מ-23 (!) תחנות רדיו ארציות וגם איזוריות.

ממצאים נוספים המעידים שכניסת זמרים לבית "האח הגדול" לא תורמת להם בריבוי השמעות ברדיו התגלו גם בנתוני ההשמעות ברדיו של "נוער שוליים", שמיקיאגי היה סולנה. גם במקרה זה חלה עלייה מתונה וזניחה. כל הקטלוג של "נוער שוליים" זכה ל-131 השמעות בסך הכל בכלל תחנות הרדיו בעת החודש הראשון של "האח הגדול", לעומת 116 השמעות בחודש המקביל לו בשנת 2013.

הנתונים הופקו על ידי מחלקת מחקרי מדיה של חברת Media Forest, המספקת דיווחי השמעות ומחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully