וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג האח הגדול: האח עם צביקה הדר עירום

19.6.2014 / 12:26

מיקיאגי ודורון מתקוטטים על הזכות לקאמבק ואלדד כותב שיר מקסים על משהו. בלוג האח הגדול, התור של רחלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טקסט זה נכתב אליכם מנופש החברה השנתי של "וואלה!" באילת, כל העורכים למטה משכשכים אגדו בבריכה ורק אני קבורה כאן בחדר כדי לכתוב על "האח הגדול". כשהחובה קוראת אז החובה קוראת, גם כשהיא קוראת לשמוע זיופים של צחי על שאריות תפאורה של "הכוכב הבא". וכך רצה אלוקים וחיבר בין ספיישל אילת של וואלה לספיישל שירה של האח הגדול, כדי להביא לנסיבות הקוסמיות שיגרמו לי לזנק ממרפסת קומה 9 ברויאל ביץ' ולהתנפץ לאלף רסיסים חירשים על הפאטיו.

כי שופטי "הכוכב הבא" – יחצ"ן, דוגמנית והבחור הראשון ש"קשת" נתקלו בו במסדרון אחרי שהוסר הצא"פ על אייל גולן – יכולים להתעלף עד מחר מכך ש"מיקיאגי חייב לעשות קאמבק!" ו-"דורון חייב לעשות קאמבק!" ו-"צחי לה לה לה תראו ציפור!", אבל מה שאני קיבלתי מפסטיבל הפוליפים הזה הוא בעיקר כאב אוזניים. מיקיאגי מאוד מרגש, איך שהוא שר "אני יפיפה!!!" למרות שהוא לא, ודורון מאוד מרגש איך שהוא שר שיר אהבה לאשתו וצחי מאוד מרגש שהוא שר לילדים שלו, אבל עם אמוציות לא הולכים לטאואר רקורדס, מקסימום לסופר פארם, לקנות אומפרדקס Z.

אבל העיקר שמיקי ודורון נהנים. "בשביל זה באתי לפה", צוהל דורון, "אז בשביל מה באתי, בשביל לאכול ולישון?" חס וחלילה, מר חיוני, אתה פה בשביל להפוך סדרי עולם, רצוי עם מגבת שנפתחת מול המצלמה. וכמובן, בשביל לשיר בקול פעמונים קסום שגרם לאנשים להיכנס לחדר שלי ולשאול "מי פה עושה חיקויים של שימי תבורי, אנשים מנסים לישון". מיקי קצת פחות נלהב, כי כבר 25 שנה הוא לא היה על במה והוא חושש שייאלץ לדמיין את צביקה הדר עירום כדי להנפיק קול ראוי. "הקול שלי רועד, אני לא יודע אם אני אעמוד בזה פיזיולוגית, אני מתעלף", הוא מודיע בהתלהבות לכל מי שהוא פוגש ורץ לכתוב את סיפור חייו עם קלף ונוצה בחדר אפלולי כשדמעות זולגות על סנטרו. לא ראיתי כזה דרמה קווין מאז שפינו לי אתמול בבופה את צלחת הסלטים לפני הזמן. קשה נורא כאן, באילת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך את פרס הקרצייה העפה על עצמה קוטף בסוף צחי ממש מתחת לאף של שני ענקי השירה דורון ומיקי. את האודישן הוא מבלה בלהחמיא לעצמו על השירה המשובחת ובלרדת על אחרים, ולבסוף, כשמשום מה בוחרים בו להופעה, הוא צווח "שיואו, איך לא ציפיתי, אני מה זה מופתע, אתם קולטים שבחיים לא שרתי אפילו, אני בהלם" כמו זוכי האוסקר האלה שנורא מופתעים שהם זכו ואז שולפים מגילת נאום בת 19 עמוד שהכינותם מראש. ואז מגיע הרגע הגדול: שלושת הנבחרים עולים לשיר, הדמעות נוטפות, האם יצליחו להרים את המסך? האם יכבשו את לבב כולנו לעד??ומי מהם יזכה בתואר הבינלאומי "הכוכב הגדול"??? אין לי מושג, הוויי-פיי של המלון כבה. אבל מפרגנת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ייסורי אלדד הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תהפוכות דרמטיות חולפות גם על נסיך הבית של המדור, אלדד. קארין הודחה ועכשיו אין לו אף אחת להתלחש איתה תחת השמיכה על פפאיות. בבת אחת הופך אלדד מבחור אגרסיבי ומעצבן לבחור פאסיבי אגרסיבי ומעצבן. המרד שלו מתבטא בלקשקש עם גיר על כל מיני דברים כשהאח הגדול רץ אחריו ממקום למקום וצורח "אלדד, תפסיק לכתוב על הקיר. אלדד, עזוב את הקרטון הזה. אלדד, אסור לכתוב בבית האח". אך אלדד בשלו, הוא חייב לכתוב את השיר המטורף שהתגבש במוחו, שיר מחאה על הערצה של כוכבים, על כשלים ערכיים ועל מתמודדים דו פרצופיים, והוא חש עצמו בנקסי זועם ופיוטי שהעולם עוצר מלכת להביט ביצירתו הכאובה. והנה השיר המלא של אלדד, על הערצה של כוכבים, כשלים ערכיים ומתמודדים דו פרצופיים, למי שלא הספיק לקרוא בפריים:

שיר על הערצה של כוכבים, כשלים ערכיים ומתמודדים דו פרצופיים / מאת אלדד העצובי

"הערצה עיוורת
לכוכבים נופלים
תירוצים עצובים
לכשלים ערכיים
חומות גבוהות
מכוסות טפטים אנושיים
ריקות מתוכן
ומלאות בדו פרצופיים
אבל יש בי עוד כוח
אותי לשבור – אף אחד
לא יכול
ברוכים הבאים
גבירותיי ורבותיי
לעולמו של האח הגדול.
נ.ב גוש קטיף שלנו לעד"

נא לנתח עד מחר ולהביא חתום על ידי ההורים.

בפרק הבא יהיה כאן צפניה, כולו מותש וכתום מהנופש חברה באילת, וינסה למצוא את ההבדלים בין לינור למאיה בוסקילה.

ציטוטפוט

"איזה יפה היא בטלוויזיה" (דורון מפרגן למרטין)

"יפה!" (צחי מפרגן לעצמו)

"נו איך אתה אחרי הפרידעעעעעעע?!?!!?!?"(רני רהב מעיף טקט על אלדד)

"היא מדהימה, היא מצחיקה אותי והכול, אבל עד לגבול מסוים" (אליאב בווידוא הריגה לדנית)

"זוזי אני צריכה לנקות" (החדרנית לרחלי שמנסה לשווא לפתוח מסמך וורד)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully