וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סגירת התיק נגדו, ירון ברלד חוזר ל"ארץ נהדרת"

19.6.2014 / 18:16

בזכיינית קשת הודיעו כי ברלד יחזור לעונה הבאה של "ארץ נהדרת" בעקבות הודעת פרקליטות מחוז חיפה כי החליטה לסגור את התיק נגדו בשל היעדר ראיות מספיקות. "אני סוף סוף יכול באמת לנשום", מסר ברלד

ירון ברלד מגיע לדיון הארכת מעצר בחדרה. שלומי גבאי
יבואו ימים טובים/שלומי גבאי

ירון ברלד חוזר באופן רשמי לפריים טיים. פרקליטות מחוז חיפה הודיעה היום (חמישי) כי החליטה לסגור את התיק נגד הקומיקאי ירון ברלד בשל היעדר ראיות מספיקות.

תחילת הפרשה בחשד שברלד תקף מינית נערה בת 17 תושבת חדרה. הקומיקאי נחקר בתחנת חדרה בעקבות תלונה שהגישה הנערה, שעמה יש לו היכרות מוקדמת, על כך שביצע בה מעשה מגונה. ברלד הודה בהיכרות עם הנערה, אך הכחיש את המעשים המיוחסים לו. מספר ימים לאחר מכן התלוננה אישה בת 36 שטענה כי היא ושלוש חיילות נוספות הותקפו על ידי ברלד במהלך התקופה בה שירתו יחד.

מהפקת "ארץ נהדרת" נמסר: "זו בשורה משמחת לכולנו ובעיקר עבור ירון, שעבר התמודדות לא פשוטה ויחזור לתכנית בתחילת עונתה הבאה".

ירון ברלד מסר: "חיכיתי כל כך ליום הזה, אני מרגיש שאני סוף סוף יכול באמת לנשום". מנהלו של ברלד, גיל אוליאמפרל, מסר: "שמחים שהרגע הזה הגיע ומודים לפרקליטות שטיפלה בתיק בזמן מהיר יחסית שמאפשר לירון לחזור לעשייה באופן מלא הן ברמה הטכנית והן ברמה האישית".

(השתתף בהכנת הידיעה שגיא בן נון)

  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully