וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם מרכז הרוע

אביעד "צפניה" קדרון

21.6.2014 / 23:36

דורון מירן מודח ועובר לעולם שכולו ערוץ 24, אנה לא מפסיקה להתלונן ככל הנראה וכבר אמרנו שדורון מירן מודח? בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האקשן לא נגמר. כלומר, לא מתחיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאק, פתאום הבנתי שיש מצב שמירן מירן תיכנס ביום שבת הבא לבית "האח הגדול".


01. לרגע אחד חששתי שהנורא מכל יקרה ואלדד יודח. ואז, הו אז ניאלץ לסבול הופעות חינמיות של דורון מירן בכיכר רבין. כאילו לא סבלנו מספיק. וב"סבלנו" אני מתכוון לאחיי האשכנזים כמובן אם אב"ד תוהה. מה בעצם ההבדל בין הופעה חינמית של דורון מירן בכיכר רבין ובין הופעה שלו ברחוב ליד כיכר רבין?

02. הגעתי לפרק הערב ברגשות מעורבים. מצד אחד, שמחתי שהמשימה הדלוחה והמשעממת של "הכוכב הבא" נפלה על רחלי בזמן שאני דפקתי את שיזוף חיי באילת. מצד שני, התבאסתי קלות כי אני מכיר את יורם זק לא מהיום וידעתי שזה שהמשימה שודרה כבר ביום רביעי, לא אומר שלא נצפה בה שוב ביום שבת. ככלות הכל, בית "האח הגדול" בשלב הזה של העונה הוא שממה מצולמת. כמו סרט זומבים ללא זומבים. למען השם, טל ישנה על מגבת באמבטיה וסביבה רוקדים גללי אבק.

03. בסוף יורם זק הפתיע אותי ועוד לפני השידור החוזר של המשימה ששודרה ביום רביעי, הוא דאג לענג עם מונולוג פתיחה משעמם רצח של דורון מירן. משהו על התרגשות ועל אישה. אנחנו עוד נחזור אליה בהמשך. טוב, נחזור אליה עכשיו. זה לא שאפשר לכתוב פיסקה שלמה על השטיח המטונף בסלון. אי אפשר לעשות עם זה משהו? זה מאוד מציק בעין. אפשר היה לחשוב שאחי עם כל הרגישות ואובססיית הניקיון המוזרה ידאג להעביר איזה שמפו שטיחים. אלוהים יודע שיש 13 בקבוקי שמפו על רצפת המקלחון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הן שזופות/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. האם מותר להגיד לגבר נשוי שאשתו בוגדת בו? זה, רבותיי, הדיון הפילוסופי הגדול של השנה. דיירי "האח הגדול" לא נחלקים למחנות. הם יודעים - "לא אומרים דבר כזה על אישה נשואה". כאילו, על רווקה מותר. אפילו על גרושה. אבל מהרגע שהאישה התחתנה. אין, השער נסגר. אין בגידות. הנימוק של אלדד להערת "איזה זין היא מקבלת"? "הוא התחיל" איי קיד יו נוט. אבל רגע, לא גמרנו עם האישה. כי דורון מירר בבכי על זה שאלדד פגע בכבודה של אשתו. לכאורה. כי בפועל, אלדד פגע בכבוד של דורון שלא הגן על כבודה של אשתו. ואת זה רבותיי, למדתי מארבעה ימים של נופש במלון עם אנשים כמו מוטי, קורל ולי-אן.

05. בתכל'ס, דורון הודח ברגע הכי מבאס של העונה. באחד משני הרגעים הכי מבאסים של העונה. הרגע האחר הוא להיות מודח רגע לפני הגמר. אבל להיות מודח לפני כניסת הדיירים החדשים זה גם באסה. כי הרי הדיירים החדשים הם בשר תותחים שמקנה לך, הלכה למעשה, לפחות שלושה שבועות של שקט. וכניסת דיירים חדשים גם מספקת חומר לרכילות חדשה. בקיצור, כמו להיות משה ולא להיכנס לארץ ישראל. כמו להיות רחלי ולגלות שכניסת הדיירים החדשים נדחתה ליום שבת ושאת נתקעת עם לינור, מרטין ומיקי. מבאס לאללה.

06. חוץ מהקטעים המשעממים בכיכוב דורון מירן, היו בחלק הראשון של הפרק גם ניצוצות של תקווה שמקורם בריב המטופש בין אנה ואחי. סוג של מחווה לריבים המטופשים של סער ואיילה מהעונה ה-2. איך אנחנו יודעים שזו מחווה? כי לשניים אין מושג אפילו כיצד המריבה התחילה. מי היה מאמין שאחי ואנה יהיו הסער והאיילה החדשים שלנו. בגדול אחי אמר לאנה שהיא כל הזמן מתלוננת ואז אנה התלוננה ושאלה אותו אם הוא אומר שהיא כל הזמן מתלוננת. קסום. בדיוק בשביל רגעים כאלה יצרו את "האח הגדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. הרגע הנפיץ של הערב: טל מבקשת שאם תודח, יגידו שהיא שבה הביתה ולא מודחת. יורם זק, בתגובה, כמעט פולט את הקולה שהוא שותה על המיקרופון. דמיינו כמה מרגש יהיה לראות את טל "שבה הביתה" בדיוק באותו הערב בו שלושת החטופים ישובו הביתה. קסום. בדיוק בשביל רגעים כאלה יצרו את "האח הגדול" 2.

08. בסוף גילינו מהיכן לאנה ולדנית היו עוד סיגריות?

09. ומישהו יודע למה ארז טל אמר שההדחה של דורון מפתיעה למרות שהקהל כבר העמיד אותו להדחה יותר מפעם אחת ושאפילו צחי (סבל!!!!) עקף אותו בתחרות שירה שמבוססת על הצבעת הקהל?

ביום רביעי תהיה כאן רחלי שתנסה לזהות כמה מטקבקים הם מטקבקים אמיתיים וכמה מהם הם אני ששותל תגובות מפרגנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייה שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"מעניין מה קרה במדינה מאז שאנחנו כאן" (כלום)

"דורון, ראית מישהו מהמשפחה שלי?" (צחי לדורון, מתברר שלא כל המרוקאים מכירים אחד את השני)

"פושקווה פושקווה פושקווה פרנסואה" (מרטין לדורון. או לפחות ככה זה נשמע)

על תבונה ורגישות - המחזמר:
"יש לה כבר מישהו, תהיה רגוע" (דורון לאלדד)
"איזה זין דורית מקבלת?" (אלדד לדורון)
"יא חתיכת בן של שרמוטה" (דורון לאלדד)

"אני לא אוהבת אותך, אני מתעבת אותך" (טל לדורון. עוד אפרוח נגרס כרגע)

"לדעתי אתה עוד תרוויח מכל האח הגדול הזה" (ארז טל לדורון. כן, זה לא יקרה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully