וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הסרטים שלא תראו לעולם

22.6.2014 / 11:45

בתי הקולנוע בארה"ב אירחו בסוף השבוע סרטים שלא צפויים להגיע לישראל. ועדיין, שווה לראות על מה האנשים משלמים, לא?

יח"צ - חד פעמי

הדרך מארצות הברית לארץ ובחזרה קצרה מאוד בימינו ורוב הסרטים הגדולים – ובפרט, שוברי הקופות הקיציים – מגיעים אלינו באותו זמן, או לפעמים אפילו מוקרנים בארץ לפני שהם מגיעים לאמריקה. לכן נדיר להיתקל באמצע הקיץ בסוף שבוע שבו הסרטים החדשים חסרי כל רלוונטיות לארץ: לא רק שהם לא יצאו אצלנו השבוע – הם לא צפויים לצאת אצלנו בכלל.

"Think Like a Man" הוא קומדיה רומנטית שיצאה באפריל 2012 וזכתה להצלחה לא מבוטלת: הסרט הכניס בארצות הברית 91 מיליון דולר, אלא שכרגיל עבור "סרטים אורבניים" - כלומר, סרטים שמיועדים ספציפית לקהילה האפרו-אמריקנית – לא עשה כמעט כלום מחוץ לארצות הברית. בארץ הוא לא הוקרן כלל. אותו הדבר יהיה נכון גם לגבי סרט ההמשך, "Think Like a Man Too", שיצא השבוע: הכנסות הסרט בסוף השבוע צפויות להסתכם בכ-33 מיליון דולר, סכום כמעט זהה לפתיחה של הסרט הראשון בסדרה. זה מספיק כדי לכבוש את המקום הראשון בטבלה השבועית, אבל הסדרה הזאת ממשיכה להיות תופעה תוך-אמריקנית בלבד.

סרט נוסף שיצא השבוע הוא "Jersey Boys" – עיבוד למיוזיקל שרץ בברודוויי כבר כמעט עשור, ומספר את סיפורה של להקת "ארבע העונות" משנות השישים. את הגירסה הקולנועית ביים לא פחות מאשר קלינט איסטווד, ובכל זאת, היא לא כבשה את אמריקה, ובוודאי שלא את העולם: ההערכות מדברות על כ-14 מיליון דולר בסוף השבוע, ומקום רביעי בטבלת סוף השבוע. נכון לעכשיו, נראה שגם הסרט הזה לא יוקרן בארץ.

מבין הסרטים שדווקא מוקרנים כאן בהצלחה, "רחוב ג'אמפ 22" ירד השבוע למקום השני, עם הכנסות של כ-31 מיליון דולר – ובהכנסות כוללות, עבר את ה-100 מיליון; "הדרקון הראשון שלי 2", במקום השלישי, הכניס כ-26 מיליון דולר, ועדיין לא הגיע ל-100 מיליון. הדרקון, שנחשב לאחת ההצלחות הבטוחות של הקיץ, מקרטע, וספק אם יצליח להגיע להכנסותיו של הסרט הראשון בסדרה – 217 מיליון דולר בארצות הברית בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully