וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: הספוקן וורד פושה בכל וזה טוב לכם

22.6.2014 / 17:14

אירועי ה"סלאם פואטרי" מתקיימים על טהרת ה"ספוקן וורד". ובעברית: "מילה מדוברת" בתרגום חופשי, מעין שירה אמנותית שמתבססת על מילים, חרוזים והרבה קצב. הטרנד בשיאו וזה בדיוק הזמן להצטרף

מערכת וואלה!

הספוקן וורד כבר הפך לטרנד שפושה בכל, וגם פינת התרבות מפרגנת לתנועת הדיבור החי בחריזה, כי אין באמת שום ברירה אחרת. למי שהצטרף אלינו כעת, הביטוי "ספוקן וורד", כשמו כן הוא - מעין סיפור שמסופר לייב על הבמה, והכל בחרוזים. לאוהבי הז'אנר ולקהל שמעוניין להכיר, מומלץ להתעדכן בעמוד הפייסבוק הרשמי של ה"פואטרי סלאם", מאת החברים שעומלים על אירועים והופעות על טהרת הספוקן וורד בכל הארץ. אגב, לחרדת המופיעים על הבמה, מי שקובע עד כמה טובים החרוזים של המופיע הוא הקהל בעצמו, לפי עוצמת מחיאות הכפיים.

מסוקרנים? ממש מחר (שני) מגיעה המילה המדוברת לתל אביב ולאחר מכן תעשה את דרכה צפונה, לחיפה. מחירי הכרטיסים לאירועי הפואטרי סלאם עומדים על 30 שקלים, כאשר בחודש הבא מגיע הקולקטיב החם לירושלים והופעה נוספת של הקולקטיב בתל אביב תציג את סלאם הזוגות הראשון בישראל! פינת התרבות מחפשת פרטנר לשלום שיסכים להצטרף אליה לאירוע האחרון ולשיר איתה את ההמנון "חידודי לשון וחריזה, זה הדבר הבא, לפינת התרבות פנית- לא טעית". יש מתנדבים?

מסוקרנים? קבלו את ג'ימבו ג'יי מרביץ תורה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully