וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק יום הדין שישמיד את "האח הגדול"

22.6.2014 / 16:30

הכנסת מתמודדי עבר של "האח הגדול" לעונה שמבוססת על מתמודדים חדשים היא לא רק יריקה וירטואלית בפני הקאסט החדש ומלהקיו, היא זעקה לעזרה

בסוף החליטו בקשת ללכת על נשק יום הדין וללהק למחצית השנייה של עונת "האח הגדול" מתמודדים שהשתתפו בתכנית בשנים קודמות. מעניין מתי זה קרה. כלומר, באיזה שלב של השבוע הוחלט לשבור את הכלים ולנסות להציל את המותג ממוות בטוח. בתחילת השבוע שעבר עוד נערכו שיחות טלפוניות למתמודדים חדשים אפשריים. מתישהו זה השתנה. אולי בעקבות התבוסה של פורטוגל לגרמניה במונדיאל. משהו קרה. רק בעוד כמה שנים נדע מה, אם בכלל.

הכתובת היתה על הקיר, אנשי התכנית ראו אותה אך רצו לעבר חרב הסמוראי בעיניים פקוחות. ראשים עוד יתגלגלו בעקבות המחדל הזה. כל נתוני הפתיחה היו ידועים מראש: המונדיאל, הקריסה של ערוץ 10. אף אחד לא היה אמור להיות מופתע. העונה השישית של "האח הגדול" היתה אמורה לצאת לדרך כשראשיה יודעים כיצד להתמודד עם כל האתגרים שניצבו מולם. זה לא קרה.

וכעת "האח הגדול" שולפת את מה שנדמה כקלף האחרון שעוד נותר בשרוולה: מתמודדי עבר. לכאורה, ורק לכאורה, מדובר במשימה פשוטה – למעלה ממאה בוגרי ריאליטי עברו דרך "האח הגדול". כמה קשה יהיה למצוא אנשים שירצו לקבל סיכוי נוסף למיליון שקלים? ובכן, בניכוי כל פרשיות הכדורים הפסיכיאטריים, פליטות הפה והעניין שיעוררו המתמודדים (וכך דלית לאומי נמחקה מהרשימה), הרשימה מתקצרת. מאוד מתקצרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זקוקים לחשיפה נוספת. ללא ספק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להבין עד כמה חמור המצב של "האח הגדול" צריך להיזכר בתכניות ריאליטי כמו "הישרדות" שהקדישה עונה שלמה למתמודדי עבר ו/או תכניות כמו "מאסטר שף" שהקדישה עונה שלמה למתמודדי VIP. בדיוק כמו ש"האח הגדול" עשתה לפני כמה שנים. הכנסת מתמודדי עבר לעונה שמבוססת על מתמודדים חדשים היא לא רק יריקה וירטואלית בפני הקאסט החדש ומלהקיו, היא זעקה לעזרה.

אנשי "האח הגדול" מודים בכשלונם. הם אינם יכולים להתמודד עם גביע העולם. הם אפילו לא מצליחים להערים על "דה וויס" מבית רשת כבעבר. משהו נשבר, התקלקל וצוות הריאליטי הכי מוכשר בישראל, ללא תחרות בכלל, לא יודע מה לעשות. כל האימפריות נופלות אך במקרה של אימפריית "האח הגדול" מדובר באובדן עשתונות, היסטריה והתרסקות, לא פחות.

בטווח הקצר, הכנסת מתמודדי עבר אולי תסייע ל"האח הגדול" לחזור לימיה הגדולים ולהשתלט מחדש על טבלת הרייטינג. בטווח הארוך, הטוויסט העלילתי הזה עלול לפגוע אנושות באמון, שנשבר כל כך הרבה פעמים בעבר, בין הצופים ובין הפורמט. בכלל לא בטוח שבשיאה של העונה השישית, מישהו בכלל חושב על זה. וכך, בניסיון לשחזר את עברה, "האח הגדול" מחסלת את עתידה.

מה אתם חושבים על הטוויסט החדש של "האח הגדול"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully