וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקה ישראלית, ביקור בפולין והאדסון מוהוק בבלוק - כל הפרטים על תדר 5

22.6.2014 / 16:58

התגעגעתם? הוא כבר כאן! היום (ראשון) תיפתח העונה החמישית של רדיו תדר, הפופ אפ רדיו בר שהפך למרבץ הרשמי של תושבי המרכז בקיץ. אה כן, וגם האדסון מוהוק בין המברכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הי, זאת אראלה ממפעל הפיס. תדר ביום טיפוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכינו את אגלי הזיעה וצחצחו את מקלטי הרדיו שלכם, כי העונה החמישית של התדר יוצאת לדרך ממש היום (ראשון) בלוקיישן המוצלח משנה שעברה - בית רומנו (דרך יפו 9) בתל אביב. למקרה שאת הקיצים האחרונים שלכם ביליתם צמוד מדי למזגן, נשמח לספר כי התדר הוא הוא פופ-אפ רדיו בר, תחנת רדיו אינטרנטית שמשדרת מתוך בר. בכל שנה צץ התדר בחודשי הקיץ לכמה חודשים ותאום זהה של התדר צץ בפינה אחרת בעולם – השנה נבחרת התדר הולכת להתארח בפסטיבל היהודי אשר בקרקוב.

כבכל שנה מאז נולד לפני 5 שנים (חמסה חמסה חמסה), התדר חוזר במתכונת הפופ-אפ שתכלול 120 יום של מוזיקה, אמנות, הזיות ואווירה של קייטנה עם הרבה אלכוהול ומוזיקה טובה. רחבת בית רומנו עברה חיזוקים ושיפוצים וכעת היא מוכנה לרדיו תדר שישכון בה (בתוך הוואן השחרחר שהפך לצבעוני ומלא ברק) וישדר לייב בכל יום החל מהשעה 21:00 בערב ועד הלילה. בשבת ייפתח התדר החל מהשעה 16:00.

תדר. אורית פניני,
הקטיק וכלבתא נגד העולם. עתידות: הם ינצחו/אורית פניני

בתא השידור של התדר עברו עשרות שדרנים מכל קצוות הז'אנרים של סצינת המוזיקה המקומית, ביניהם מודי בר-און, רמי פורטיס, רון ארד, תמיר מוסקט, שלומי שבן, ברי סחרוף, עוזי נבון, פינצי, ריף כהן, אייל תלמודי, ניב ארזי, יוגו, אורי בנקהלטר, ערן אריאלי, רדיוטריפ, דיג'יי מש, מאור כהן, אורי כינורות, ספי רמירז, די.ג'יי הקטיק, אייל תלמודי, ועוד רבים. חלק מהרשימה המכובדת הנ"ל תוכלו למצוא גם בלוח השידורים של העונה החדשה של התדר, לצד תקליטנים חמים מהעולם שיבואו גם הם לביקור, הופעות חיות, חגיגות שישי בצהריים ושידורי וידאו מיוחדות.

בנוסף, במהלך העונה ישדר התדר חלקים נבחרים משידורי "הקצה" (המשודרים מאולפני BPM) ובכל צהריים (חוץ מאלו של ימי שישי) תוכלו לשמוע בתדר את אנשי "הקצה" האהובים - קוואמי, נדב רביד, לאון פלדמן, יואב קוטנר, אמיר אגוזי ויוני שרוני. שיתוף הפעולה עם תחנת הרדיו "קול הקמפוס" ימשיך גם הוא במתכונת של אחת לשבועיים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הוא חוזר!

וזה לא הכל- ב-10 באוגוסט ייצא התדר לשבוע מיוחד בירושלים של שידורים, הופעות, כיתות אמן ומסיבות, זאת כחלק מהעונה השנייה של "החזית", בשיתוף עונת התרבות בירושלים ורדיו רעש האוור. ואם שרדתם עד לפה מגיע לכם לקבל את החדשות המשמחות באמת: העונה הנוכחית של התדר תכלול אורחים מאוד מיוחדים מחו"ל, ביניהם המפיק והדי. ג'יי האדסון מוהוק שיופיע במועדון הבלוק בתל אביב ב- 1 באוגוסט ויחזור לביקור שני בישראל וכן הדי.ג'יי Lone שיכפר על ההברזה שלו מן העבר ויגיע להופיע בישראל ב- 3 ביולי במועדון הבוטלג בתל אביב.

עוד פרויקטים צפויים וחידושים מרעננים לעונה זו של התדר הם ה"פופ אפ פוד" (מסעדה מקסיקנית קטנה בשם "los Burning Tacos"), פופ אפ סטודיו בשיתוף BPM המכללה למוזיקה שישמש כחממה ליוצרים צעירים וכמקום מפגש לכיתות אמן, פרויקט שנועד לרומם את פורמט הויניל, במסגרתו תוקם חנות תקליטים לשבוע בלבד, יריד תקליטים חגיגי והוצאה של תקליט עם פס הקול העכשווי של תל אביב, "החדר" - שבמהלך העונה יארח בחדר תערוכות, חנויות, הזיות, הקרנות ומיני פסטיבלים, שיתוף פעולה עם בית העיר לקראת אירועי הלילה הלבן בתל אביב והפרויקט שיתארח מייד עם פתיחת התדר - שיתוף פעולה מיוחד עם "המגדלור" שמציע גרסה אלטרנטיבית לשבוע הספר - מכירה מיוחדת, סדנת כריכת ספרים ועוד. עדכונים בכל הקשור לתכניית האירועים המלאה אפשר לקבל באתר הרשמי של התדר וכן בעמוד הפייסבוק שלו. הכניסה לכל האירועים בחינם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הברווזון שהפך לברבור - הוואן החדש של התדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, תדר קרקוב יתקיים כאמור בסוף השבוע הקרוב (27-29.6) עם תקלוטים של רד אקסס, מוסקומן, פורטונה (הקטיק, כלבתא, צח בר), מארקי פאנק, מיכאל כהן, וולטר ושלומי זידאן – והכל יועבר בשידור חי באתר התדר, כמו כל תכני העונה החמישית והמתרגשת עלינו לטובה. זה הזמן לתת.

עליתם כבר לאוויר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully