וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמון מכפר סבא בא: ריאיון עם שחקני הסדרה "הרודן"

23.6.2014 / 0:00

פגשנו בהקרנת הבכורה של "הרודן" את יוצר הסדרה גידי רף ואת כוכביה ג'סטין קירק, ג'ניפר פיניגן ואדם ריינר. מורן אטיאס הבריזה

צלם: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן, כתב: שגיא בן נון

חמש דקות מכפר סבא נמצאת העיר הערבית טירה. ובתוך כפר סבא עצמה יש עכשיו טירה. להלן, ארמון ערבי מפואר, שהוקם כחלק מסט ענק של הסדרה האמריקנית "הרודן" (Tyrant), המתרחשת במדינה מזרח תיכונית דמיונית. בנוסף לכך שהסדרה "הרודן" מצולמת בישראל, היא גם נוצרה על ידי ישראלי (גידי רף – "חטופים", "הומלנד"), ואף משתתפים בה שחקנים ישראליים (מורן אטיאס, אשרף ברהום וסלים דאו) לצד שחקנים שבאו אלינו מעבר לים: אדם ריינר, ג'סטין קירק ("ג'ק וג'יל", "העשב של השכן"), ג'ניפר פיניגן ("היפים והאמיצים") ואליס קריגה ("מרכבות האש").

"הרודן", העולה השבוע בארצות הברית ובמקביל ב-yes, עוסקת בבסאם "בארי" אל פאיד (ריינר), בנו הצעיר של דיקטטור במדינה הערבית הפיקטיבית. אחרי 20 שנה של חיים בארצות הברית, בה נישא לאשתו האמריקנית מולי (פיניגן) והביא לעולם שני ילדים, הוא חוזר למולדתו בחוסר חשק לחתונת אחיינו. לאחר טרגדיה משפחתית שמתרחשת בעת ביקורו, מות האב, העלילה מסתבכת.

בפרימיירת הסדרה שהתקיימה בשבוע שעבר בסינמה סיטי פגשנו את יוצר הסדרה גידי רף, ואת ג'סטין קירק האמריקני, ג'ניפר פיניגן הקנדית והכוכב הראשי אדם ריינר הבריטי. הם שוהים בארץ כבר כמה חודשים, וכבר מרגישים ישראליים, ויודעים להגיד בעברית "אני לא מבין עברית", לשאול "איפה ככר רבין?" ולשיר "גלגלגלגלצ" בלחן הג'ינגל הלאומי.

הפרק הראשון של "הרודן" ישודר ב-28 ביוני, יום שבת ב-22:15 בערוץ yes Oh HD, ובבכורה ב-yes VOD מה-26 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully