וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי אמי 2014 לשידורי היום: השפלה ל"היפים והאמיצים"

23.6.2014 / 8:07

בטקס האמי לשידורי היום שנערך לפנות בוקר זכתה "צעירים חסרי מנוח" בקטגוריית אופרת הסבון הטובה ביותר. "היפים והאמיצים" יצאה מהטקס עם אפס זכיות

תקופת היובש של "היפים והאמיצים" נמשכת זו השנה השלישית ברציפות. אופרת הסבון המגוללת את עלילותיה של משפחת פורסטר יצאה מטקס פרסי האמי לשידורי היום עם אפס זכיות בזמן שיריבתה ואחותה החורגת הגדולה, "צעירים חסרי מנוח" הובילה עם חמש זכיות, ביניהן גם זכייה בפרס אופרת הסבון הטובה ביותר (זכייה ראשונה בקטגוריה מאז 2007. א.ק) ובפרס התסריט הטוב ביותר.

השחקן בילי מילר, שפרש בתחילת השנה מ"צעירים חסרי מנוח", זכה כצפוי בקטגוריית השחקן הטוב ביותר. מילר הגיש לתחרות סרטון המכיל את רגעי השיא מהעלילה המרכזית בה עסקה השנה "צעירים חסרי מנוח". עלילה במסגרתה שכל את בתו הטלוויזיונית. השחקנית איליין דיווידסון, המוכרת לצופים בארץ כאשלי אבוט מ"צעירים חסרי מנוח" וקריסטן דימרה מ"ימי חיינו", זכתה בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר לראשונה בקריירה. דיווידסון היתה מועמדת פעמיים בקטגוריה זו בעבר אולם לא זכתה בה עד הלילה.

בקטגוריית שחקן המשנה נרשמה הפתעה כאשר השחקן אריק מרטסולף מ"ימי חיינו" זכה בניצחון. זכייה נוספת אשר עוררה זעם בקרב המעריצים התרחשה בקטגוריית שחקנית המשנה בעקבות זכייתה של השחקנית אמיליה היינלי המגלמת את דמותה של ויקטוריה ניומן ב"צעירים חסרי מנוח". היינלי, אשתו הטלוויזיונית של בילי מילר, הגישה גם כן סרטונים מעלילת השכול אולם רוב פרשני הסבון שיערו כי הניצחון בקטגוריה זו יפול בחיקה של שחקנית אחרת (אליזבת' הנדריקסון, "צעירים חסרי מנוח").

הנטר קינג, השחקנית הצעירה ששמה נרשם בפרשיית ההטרדה המינית שהתרחשה לכאורה בסט "צעירים חסרי מנוח", זכתה בפרס השחקנית הצעירה הטובה ביותר והשחקן צ'נדלר מסי מ"ימי חיינו" זכה בפעם השלישית ברציפות בפרס השחקן הצעיר הטוב ביותר.

אופרת הסבון המנוחה "לחיות את החיים" הפתיעה כשזכתה בפרס הבימוי. זוהי הפעם הראשונה בה אופרת סבון מקוונת זוכה בפרס הבימוי. למרבה הצער, גם גלגולה המקוון של "לחיות את החיים" לא שרד את תהפוכות הזמן והיא בוטלה בשנה שעברה.

זוכים נוספים: בקטגוריית מגיש תכנית האירוח הטובה ביותר נרשם תיקו בין קייטי קוריק וד"ר אוז. תכנית האירוח האינפורמטיבית הטובה ביותר היא תכניתו של סטיב הארווי. תכנית האירוח הבידורית הטובה ביותר היא תכניתה של אלן דג'נרס. תכנית הבוקר הטובה ביותר היא "בוקר טוב אמריקה" של רשת ABC, אופרת הסבון המקוונת "וניס" זכתה בקטגוריה החדשה "גישות חדשות" (מאפשרת לסדרות ששידרו פחות מ-35 פרקים במהלך השנה הקלנדרית להתמודד גם בטקס. א.ק) והשעשועון הטוב ביותר הוא "ג'פרדי".

צפו בסרטון שהוביל לזכייתו של בילי מילר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully