וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופרת הסבון 'איסטאנדרס' יותר מדי לבנה"

24.6.2014 / 14:33

נשיאת מועצת נציגי הציבור ב-BBC העלתה טענות בדבר הגיוון האתני באופרת הסבון הבריטית "איסטאנדרס": "אין כל כך הרבה אנשים לבנים בשכונה עליה מבוססת הסדרה"

"איסטאנדרס", אופרת הסבון הבריטית המשודרת ב-BBC One מאז 1985, ניצבת בפני טענות על חוסר גיוון אתני. דיאן קויל, נשיאת מועצת נציגי הציבור ב-BBC, טענה בנאום שנשאה אתמול (שני) כי הליהוק בסבונייה לא אתני מספיק. "זה יהיה מטופש לשאוף שהסדרה תתאים למציאות אבל צריך לבדוק האם BBC לא יכולה לעשות יותר כדי לדאוג לייצוג אותנטי בתכנית", אמרה קויל.

בעקבות השוואה בין הדמויות המתגוררות בשכונה הדמיונית E20 לשכונה האמיתית E17, התברר כי הסדרה אינה מייצגת כהלכה את התושבים המתגוררים ב-E17. לפי הבדיקה, ב"איסטאנדרס" יש מספר רב של דמויות לבנות בזמן שבמציאות, רוב תושבי E17 הם ממוצא אתני אחר. "אין כל כך הרבה אנשים לבנים בשכונה עליה מבוססת הסדרה", אמרה והוסיפה כי תושבי E17 צעירים יותר, כלומר, "איסטאנדרס" מציגה מנעד גילאים לא אמיתי בכלל.

ב-BBC מיהרו להגיב להאשמותיה של קויל ומסרו כי אכן יהיה מטופש לדרוש מסדרה להתאים עצמה למציאות וכי "איסטאנדרס" מציגה את אחד מצוותי השחקנים המגוונים ביותר מבחינה אתנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully