וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי-לו גרין בדרך לישראל

25.6.2014 / 10:11

קיץ 2014 לא יודע גבולות: סי-לו גרין, מי שהרעיד את האוזניים עם הלהיט "Fuck You", ינחת בישראל ב-19 באוגוסט כחלק מאירועי הקיץ של עיריית ירושלים. כל הפרטים בפנים

קיץ הופעות 2014 ממשיך לבעבע והפעם עם הראפר והמפיק סי-לו גרין, שצפוי לנחות בישראל במסגרת אירועי הקיץ של עיריית ירושלים ב-19 באוגוסט. לצד סי-לו, על במת העצמאות יופיעו גם רד בנד שיארחו את נינט, ומרסדס בנד שיארחו את מארינה מקסימיליאן בלומין. מחירי הכרטיסים: החל מ-120 שקלים. המפיק שחתום על הבאתו של סי-לו הוא כרמי וורטמן 2B Vibes.

גרין, שעומד מאחורי הלהיטים "Crazy" ו"Fuck You", זוכה חמישה פרסי גראמי, נולד למשפחה של כמרים בג'ורג'יה וב-1994 הקים עם שלושה מחבריו את הרכב הראפ Goodie Mob שפרץ כשהתארח בתקליט הראשון של אאוטקאסט. בהמשך הוציאו יחד שלושה אלבומים עד שסי-לו פרש ב-2002 וחבר למפיק דיינג'ר מאוס להקים את ההרכב המצליח Gnarls Barkley. הצמד הפך בין לילה לאחד המצליחים בעולם עם להיט העל "Crazy". הראפר המשיך לתחזק קריירת סולו מפוארת ובתחילת 2011 התחיל לשמש כמנטור בגרסה האמריקנית לריאליטי "דה וויס". בשנת 2012 הופיע עם מדונה במופע הסופרבול. בקיץ הנוכחי הוא מופיע ברחבי העולם וכעת כאמור הוא מגיע לראשונה לישראל.

סילו גרין. GettyImages
כאן רותח מאוד. סי-לו גרין/GettyImages

למופע, שייערך בגן העצמאות, יגיע הכוכב האמריקני עם עדת נגנים וזמרות ליווי מרשימה במיוחד. עוד מאירועי הקיץ: ב-10 ביולי יתקיים פסטיבל וודסטוק המסורתי הנערך זו השנה השישית, ב-11 ביולי הופעת רחוב חינמית של הפרויקט של רביבו, ב-24 וב-25 ביולי פסטיבל אינדיסיטי בהשתתפות שי צברי, קותימאן ואחרים, ב-8 באוגוסט מסיבת רחוב חינמית בבן יהודה, ב-21 באוגוסט פסטיבל אלקטרוני בגן העצמאות עם ג?ונו ריאקטור ואורפנדלנד, ב-27 וב-28 באוגוסט יתקיים פסטיבל הבירה השנתי בגן העצמאות וב-29 באוגוסט הופעת איחוד חגיגית של טיפקס בגן העצמאות.

"החזרנו את ירושלים להיות בירת תרבות בינלאומית", כך מסר ראש העיר ירושלים ניר ברקת, "אטרקטיבית ורלוונטית לכולם ואנחנו מכינים עוד הפתעות רבות לקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully