וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי וומאק מת בגיל 70

28.6.2014 / 9:35

הזמר האגדי, שהיה פעיל מוזיקלית כבר בשנות החמישים של המאה הקודמת, הלך לעולמו בגיל 70. וומאק אחראי ללהיטים "If You Think You're Lonely Now" ו-"It's All Over Now"

סוכניו של בובי וומאק, זמר הסול וה-R&B האמריקני, אישרו שוומאק מת אתמול (שישי) בגיל 70. סיבת המוות עדיין אינה ידועה, אך בשנים האחרונות סבל וומאק מבעיות בריאות רבות, ביניהן סרטן, סוכרת, בעיות לב ואלצהיימר.

בשנות החמישים הקים וומאק ביחד עם אחיו הרכב משפחתי שלאחר מכן נקרא להקת הוולנטינוס. להיט הבכורה של ההרכב המשפחתי היה "Lookin' For Love". במקביל, פצח וומאק בקריירה עצמאית. בין היתר, כנגן וככותב שירים. וומאק אף השתתף בעבודה על אלבומה המופתי של ארית'ה פרנקלין, "Lady Soul".

הלהיט " "If You Think You're Lonely Now" החייה את הקריירה של וומאק בשנות השמונים. בתקופה זו נאבק וומאק בהתמכרות לסמים אשר גרמה, סביר להניח, למספר בעיות בריאותיות קשות כולל סרטן המעי הגס ממנו החלים בשנת 2012. באותה השנה שחרר וומאק אלבום ראשון מזה עשור. האלבום "The Bravest Man in the Universe" הופק ע"י דיימון אלברן ואף נבחר לאחד מחמישים האלבומים הטובים של השנה ע"י מגזין רולינג סטון. לפני מותו שקד וומאק, שנכנס בשנת 2009 להיכל התהילה של הרוקנ'רול, על הקלטת אלבומו הבא שנקרא "The Best Is Yet to Come".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully