וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם פיניטו לה קומדיה

אביעד "צפניה" קדרון

28.6.2014 / 23:42

אנה מודחת וכולם מצליחים לשכוח אותה תוך רגע, הדיירים המשומשים נכנסים וכולם מצליחים לשכוח אותם תוך רגע וצ'ילה מודחת מהמונדיאל. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תצילו את עצמכם!/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. זו ללא הספק היתה השעה המייסרת מכולן. שעה בה כלום לא קרה. רקטות על מפעל בשדרות, דרמת פנדלים בין צ'ילה וברזיל וב"האח הגדול" כלום. מחכים שהעסק ייגמר כדי שיוכלו להדיח מישהו ולהכניס את הדיירים החדשים. מצטערים צופים יקרים, אנחנו יודעים שאתם רוצים אקשן, בינתיים קבלו אישה בגיל העמידה בשחיית הבוקר שלה. מה, הפנדלים נמשכים? מזל שמרטין שחתה גם למחרת. שמישהו בקונטרול יכניס את הקלטת. חדי העין בטח שמו לב שביום חמישי מרטין שחתה שחיית חזה בזמן שברביעי היא שחתה בסגנון פרפר. כזו היא מרטין, מפתיעה ומרעננת.

02. אבל בסוף המשחק בין ברזיל וצ'ילה נגמר ואפשר היה להדיח את אנה ולהיפרד ממנה ב"היא היתה מקסימה", מילים הכי מייבשות שאפשר להגיד לדוגמנית. ההדחה של אנה היתה מפתיעה. כאילו, כמו כל הפעמים הקודמות בהן הודח הדייר שהצופים העמידו להדחה. אף אחד לא חשב שאנה תודח. בכל זאת, היא היתה מקסימה.

03. קצת כאב לי שהסיפור בין אנה ואחי הסתיים. כאילו, שאנה הודחה בשלב כה מוקדם של העונה. הייתי בטוח שהדיאלוגים המשמימים שלהם יוכלו להחזיק לפחות עוד כמה פרקים. "את ליגה", "אתה חמוד", "את מקסימה", "אני בהלם שאמרת לי את זה עכשיו", "היינו צריכים לשים לזה סוף, לא?", "אתה תמיד בלב שלי" וכו' וכו'. זה באמת יכול להימשך לעד. הרי עם מה אנחנו נשארים? עם דנית ואליאב. מזעזע. כך לא נראית אהבת אמת. למצלמות כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא היתה מקסימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. טוב, בואו נדבר קצת על הדיירים החדשים. כלומר, המשומשים. נדמה לי שחוץ ממופע האימה שליהיא גרינר סיפקה כשאבירם אני רוצה להגיד בן שושן אבל אני לא זוכר איך קוראים לו נכנס לבית, תגובת הדיירים לכניסה השנייה היתה הרגע החזק ביותר בתולדות האח. או לפחות אחד החזקים. שקט. דממה. הלם. כולם רוצים להתאבד. קצת חבל שהפסיקו עם הכדורים הפסיכיאטריים כי נראה שכולם זקוקים להם ממש עכשיו. חוץ ממרטין. היא פשוט תשחה בבוקר.

05. ככה זה כשאתה מפנטז על מיליון שקלים ואז נכנסת חודדה, כלומר, בובליל, הן כל כך דומות, ומפוצצת את הבועה. הדיירים הוותיקים (לא המשומשים, נו) הבינו את גודל הבעיה בה הם נמצאים. אין לאף אחד מהם סיכוי לקחת את הכסף. מכוכבים ברשת הם הפכו לניצבים בהצגה. אפילו יריב נתי כבר לא יחתים אותם. ואם אף אחד מהדיירים המשומשים לא ייקח את הכסף, יהיה לנו דאבל אתיופי.

06. מה בעצם אורטל גושן היתה לפני שהפכה להיות אורטל חולת סרטן? זאת אומרת, היא עזבה את הבית ממש בתחילת העונה וחוץ מלרקוד כמו מישהי שרוצה לרקוד כמו ביונסה, היא היתה די meh. חמישה ימים הספיקו כדי לבנות מיתוס. ומיתוסים זה נחמד אבל עם מיתוסים לא זוכים ב"האח הגדול". סתם, בטח שזוכים כשהיריבים שלך זה צחי ולינור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אידיליה. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. בהנחה שכל השטאנץ של אורטל בן דיין על זה שאלדד הוא אשכנזי מתנשא ונופר מור ועינב בובליל לא יתמקדו בו בכלל, נראה שהעסק הכי מעניין מכניסת הדיירים המשומשים צפוי להגיע מכיוונם של בני גולדשטיין ולינור. מדובר בזיווג משמיים. הוא חולה מצלמות, היא חיה בשביל מצלמות. רומן מבוים? קטן עליהם. אם יורם זק יבקש הם גם יתחתנו בשידור חי. ובינינו, בני עושה סטוקינג ומתעלל בלינור זה וואחד חלום רטוב. לינור רואה ב"האח הגדול" אודישן אחד גדול שלא נגמר. בחורת מונוקיני לוהטת? היא נכנסת לתפקיד. יאכנה שיושבת בקצה הגינה ומרכלת על כולם? זהו שמה השני.

08. ככלות הכל, לינור היא זו שחשפה את משחקו של צחי ולא נכנעה למשפט הפתיחה המרגש "תביאי את הזה של השתייה והכל יהיה טוב". כן, הזה של השתייה. מי מאיתנו לא היה דוהר למיטה עם צחי אחרי שהוא מבקש את הזה של השתייה. אז עכשיו ללינור יש בני ולצחי יש את נופר, בוגרת הפקולטה להתנהגות עממית סופר דופר אותנטית ע"ש ג'קי מנחם.

09. הרגע המשעשע של הערב: כל הדיירים המשומשים אומרים שהעונה יש דיירים מעניינים.

10. בינינו, היה אפשר לוותר על נופר מור ולשגר אותה ואת מי שהיה ממש חרמן על הליהוק שלה לאולפן השקוף של ערוץ 24 או איך שלא קוראים לזה היום. טינדר, לא?

ביום רביעי תהיה כאן רחלי ותדבר על הדרך בה פרידמנים מתים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראית אהבת אמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אתה לא פותח יותר אז אפשר לשים פיג'מה?" (מרטין מתגעגעת לסרבל)

"מה אכפת לך, רק נשיקה" (צחי ללינור. הוא כל כך רומנטי)

"חשבתי אתה מסוגל, אתה לא" (לינור לצחי. כן, היא ביקשה את זה)

"אני לא הולכת למצוץ רייטינג מהאצבע" (לינור. יותר מדי קל)

"יש לי הרגשה שיהיה פה עובד זר" (דנית מדגמנת תבונה)

"צריך לרענן את השורות, אני מודה. זה כבר נהיה זוועה" (טל מביטה במראה)

"אני לא חושבת שזה מעניין לראות מישהו שכבר היה" (אנה מסכמת את העונה)

"אני עלול לאבד את שמי הטוב" (מנחם בן. כמו שאוליביה פופ אומרת - איטס בין הנדלד)

מה אתם חשבתם על כניסת הדיירים המשומשים? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully