וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "רובוטריקים 4" חזק אבל לא חזק מספיק

29.6.2014 / 10:11

קיץ 2014 מסתמן עד כה כקיץ רגוע מבחינת שוברי הקופות לעומת השנים הקודמות אבל כל זה רק בארה"ב. מעבר לים העסקים כרגיל. דורון פישלר סופר מזומנים

יח"צ - חד פעמי

לפעמים ענק זה לא גדול מספיק. "רובוטריקים 4", שיצא בסוף השבוע אצלנו ובארצות הברית, רשם את הפתיחה הגדולה ביותר של השנה עד כה – כמובן וכצפוי. הסרט הכניס 41 מיליון דולר ביום הראשון להקרנתו בלבד, וההערכות לגבי הכנסות סוף השבוע כולו נעות סביב 100 מיליון דולר (ייתכן שבסופו של דבר זה יהיה מיליון או שניים יותר או פחות).

בכך "רובוטריקים 4" מתעלה על "קפטן אמריקה 2", "גודזילה", "ספיידרמן המופלא 2" ויתר הפתיחות הגדולות של השנה הנוכחית. אין בכך הפתעה – סדרת "רובוטריקים" תמיד עשתה הרבה כסף. אבל "רובוטריקים 4" בכל זאת מראה הצטמצמות מסוימת. קשה להשוות את הכנסות הסרט החדש לעומת הקודמים בסדרה, כיוון שכולם פתחו באמצע השבוע, אבל ברור שהוא לא יגיע לגבהים של קודמיו (שהכניסו יותר מ-300 מיליון דולר כל אחד). כל זה – בארצות הברית.

הקהל של הסרט עבר אל מעבר לים. סרטי "רובוטריקים" הם פופולריים במיוחד בסין, והפקת הסרטים מודעת לכך היטב – וזאת בדיוק הסיבה לכך שחצי מעלילת הסרט החדש מתרחשת בסין, וכוללת כוכבים סיניים ופרסומות סיניות. אין שום סיבה לדאוג לשלומם של אופטימוס פריים ומייקל ביי – בראייה גלובלית, הכל בסדר אצלם.

אבל אם הפתיחה הגדולה של הקיץ היא רק ענקית ולא סופר-ענקית, מה זה אומר על הקיץ כולו? הקיץ הזה שקט למדי, באופן יחסי: היו סרטים שהכניסו כסף, אבל אף להיט ענק באמת. בנקודה המקבילה בקיץ שעבר, היו כבר חמישה סרטים שהכניסו מעל 200 מיליון דולר בארצות הברית; השנה יש רק שניים כאלה - "מליפיסנט" חוצה את הקו בסוף השבוע הנוכחי. וגם המשך הקיץ לא מבטיח שום להיטי ענק בסדר הגודל של "איירון מן" או אפילו "גנוב על המיניונים". קיץ קריר.

במורד הרשימה בסוף השבוע הזה: "רחוב ג'אמפ 22" במקום השני עם 15 מיליון דולר (ו-140 מיליון בהכנסות כוללות), "הדרקון הראשון שלי 2" בשלישי, עם כ-13 מיליון דולר השבוע ו-122 בכלל. "Think Like a Man Too", המקום הראשון של השבוע שעבר, נפל למקום הרביעי, עם כ-11 מיליון דולר בלבד.

רוצים לזכות בכרטיסים חינם ל"רובוטריקים 4"? ליחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully