וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמו ביומנים: קרן אן חוזרת לישראל

29.6.2014 / 10:27

ימי החמסין הם לא החמים מכל ובכך תאשימו את קיץ הופעות 2014 שממשיך לתת את אותותיו. הנה, גם קרן אן מצטרפת לרשימת האמנים שינחתו כאן במהלך החודשים הקרובים

שלוש שנים לאחר הביקור בארץ, קרן אן חוזרת לישראל לסיבוב הופעות שיתקיים במהלך קיץ 2014. הזמרת, היוצרת והמפיקה, שמנהלת קריירה על קו פריז – ניו יורק – תל אביב וטיפחה בשנים האחרונות מערכת יחסים מוזיקלית עם שלומי שבן ואבישי כהן, תגיע לכאן ב-9 באוגוסט (אולם עין החורש), תמשיך להופעה ב-14 באוגוסט (תיאטרון גשר), ותסגור את הסיבוב ב-6 בספטמבר (זאפה הרצליה). בכל המופעים, תבצע המוזיקאית להיטים מכל האלבומים בליווי רביעיית כלי מיתר ומתופף קונטרבסיסט.

בימים אלו אן מתגוררת בניו יורק ובחודש שעבר שירה "Strange Weather" זכה לגרסת כיסוי מאנה קאלבי ודיוויד ביירן מTalking Heads, כחלק מאלבום הקאברים של קאלבי הקרוי על שם השיר של אן ויראה אור ביולי. בעבר שיתפה פעולה עם מוזיקאים רבים ביניהם איגי פופ, ג'יין בירקין, KT Tunstall, וQuestlove מייסד The Roots ועם בארדי ג'ונסון בהרכב Lady & Bird. לאחרונה כתבה אן את המוזיקה להצגה "נופל מחוץ לזמן" המבוססת על ספרו של דוד גרוסמן בתיאטרון גשר.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן אן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully