וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיסי נכים להופעתו של ניל יאנג נמכרו במחיר גבוה יותר מכרטיסים לדשא

29.6.2014 / 19:35

אילן צלר, המרותק לכסא גלגלים, הופתע מכך שכרטיסים לנכים שרכש להופעתו של ניל יאנג היו יקרים ב-85 ש"ח מכרטיסים רגילים. תגובת חברת איוונטים: "נעשתה טעות אנוש חד פעמית"

ניל יאנג. Frazer Harrison, GettyImages
ניל יאנג/GettyImages, Frazer Harrison

לפני כחודשיים, בעת המכירה המוקדמת של הכרטיסים להופעתו של ניל יאנג בישראל, פנה אילן צלר, סוכן אמנים המרותק לכסא גלגלים, לחברת איוונטים ורכש 12 כרטיסים. הוא רכש לקראת הופעתו של יאנג שישה כרטיסים שמיועדים עבור נכים ברמפת הנכים, ושישה כרטיסים נוספים לדשא. להפתעתו של צלר, התברר לו שכל כרטיס לרמפת הנכים יקר יותר ב-85 שקלים מכרטיס רגיל לדשא. כרטיס רגיל בדשא נרכש ב-340 שקלים (במכירה מוקדמת, מחירו כעת עלה ל-400 שקלים). לעומתו, כרטיס לנכה ברמפת הנכים נרכש במחיר של 425 שקלים במכירה המוקדמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכרטיסים שרכש אילן צלר. כרטיס לרמפת הנכים: 425 שקלים. כרטיס לדשא: 340 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

"פניתי לחברת איוונטים, ניסיתי להעמיד אותם על האבסורד שבדבר", אומר צלר לוואלה! תרבות, "אמרתי להם, תראו אני הולך הרבה למופעים בפארק, ומעולם הרמפה של הנכים לא היתה יקרה יותר, והבחורה שהיתה שם אמרה לי, ואני מצטט: 'מה אתה רוצה? אבל הרמפה של הנכים זה מקום הרבה יותר טוב!'. בשבוע האחרון חשתי ייסורי מצפון והחלטתי להעלות את הנושא כפוסט הזה".

מדוע כרטיסי נכה יקרים נמכרו ב-85 שקלים יותר מאשר כרטיסים לדשא? ומדוע הפגינו בשירות לקוחות חוסר רגישות? מחברת איוונטים נמסר בתגובה: "במכירה המוקדמת הכרטיסים עמדו על 340 ¤ מחיר זהה לנכים ולקהל הרחב. ללא הבדל! גם המחיר המלא העומד על 395 ¤, זהה לנכים ולקהל הרחב! היות שכל מכירה לנכים הינה ידנית על ידי שירות הלקוחות, נעשתה טעות אנוש חד פעמית והלקוח חויב ב 425 ¤. כספו יוחזר לו עד יום המופע".

יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, אומר לוואלה! תרבות: "ליווינו במשך השנים מאות פניות בנוגע להנגשת אירועים, אך מעולם לא נתקלנו בסיפור כל כך מקומם. מדובר במקרה מובהק של אפליה לרעה. אנשים בכיסאות גלגלים זכאים להינות מהופעה כמו כל אדם אחר ותקנות ההנגשה מחייבות את המפיקים להתאים את תנאי השטח לכך ולתת להם את התנאים האופטימליים. בנוסף, הם אף מחוייבים לתת כרטיס חינם למלווה. ברמה החוקית הם אף נדרשים, כמו כל נותן שרות אחר, להטמיע בארגון את תקנות נגישות השרות ולהדריך את המוקדניות כיצד לטפל בפניות של בעלי מוגבלויות. תגובתה של המוקדנית מבטאת חוסר רגישות ואף אטימות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully