וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי זה לוהט: וויקליף ז'אן וטאליב קוואלי בדרך לישראל

30.6.2014 / 12:06

אתם מוכנים לטירוף? וויקליף ז'אן וטאליב קוואלי בדרך לישראל – ישתתפו בפסטיבל גרוב ראשון מסוגו שיתקיים בפארק חדרה ושעל ניהולו האמנותי מופקד דני "פילוני" קרק

וויקליף ז'אן, הראפר טאליב קוואלי, פמי קוטי, (Femi Kuti וכן בנו הבכור של הוירטואוז והעילוי המוסיקלי פלה קוטי) שנטל (Shantel) והרכבים ישראליים ייקחו חלק בפסטיבל היפ-הופ וFאנק בינלאומי שיתקיים ב-14 באוגוסט בשמורת הטבע נחל פארק חדרה. 12 שעות - שקיעה עד זריחה, פסטיבל ראשון מסוגו בישראל.

אל האמנים הבינלאומיים מהשורה הראשונה הנ"ל יצטרפו בשמחה ובששון גם כמה מאמני ארצנו המוצלחים, ביניהם ההרכבים שב"ק ס', התפוחים, בום פם, ג'יי וויוז והרכבו של עידן קיי - Idan K & The Movement of Rhythm.

מקומיים נוספים שתוכלו לפגוש בעיר חדרה הם מוש בן ארי ודוד טסה אשר יספקו לכם שני מופעי זריחה על במה אחת. על הניהול האמנותי של הפסטיבל הופקד דני "פילוני" קירק, חבר להקת שב"ק ס' שחיבר בין אומנים והרכבים בינלאומיים ומקומיים לכדי פסיפס מוזיקלי שטרם נראה על במה אחת, ועוד בפארק של חדרה, לא פחות!

אולי גם מוס דף יחליט שהוא מצטרף?

על היוזמה להפוך את השטח לאתר פסטיבל שימשוך אליו הקיץ אלפי מעריצי מוזיקה, אחראים עיריית חדרה בשיתוף קבוצת הזאפה, קבוצת הדוניזם וענת לבנשטיין הפקת משאלות. האירוע יתרחש על פני שטח של עשרות דונמים, ממש למרגלות הארובות של חדרה, בנקודה בה עובר נחל חדרה ונשפך אל הים.

"חדרה היא עיר עם אנרגיה ואין דרך טובה יותר להוכיח זאת מאשר להציב את העיר על מפת המוזיקה בארץ ומחוץ לה. יזמתי את הפסטיבל בין היתר כי הגיע הזמן שכל תושבי מדינת ישראל יכירו את אתרי הטבע הייחודיים של חדרה ובהם פארק נחל חדרה שהוא אחד היפים בישראל ובכוונתי להפוך את אירועי המוזיקה בפארק למסורת שנתית", מסר ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן.

1000 רוכשים ראשונים יוכלו לרכוש כרטיס במחיר 199 שקלים. לאחר מכן מחיר הכרטיסים ינוע בין
249-299 שקלים. לתושבי חדרה תינתן הנחה בנפרד, פרטים אפשר לקבל כאן.

מאיפה כל הטוב הזה מגיע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully