וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר אייזנמן הוחתמה בלייבל בלגי

30.6.2014 / 17:53

תביאי לנו שוקולד: תמר אייזנמן הוחתמה בלייבל הבלגי Odacity לאחר שאנשי הלייבל התלהבו משיר שהקליטה עם אסף אבידן. בימים אלה אייזנמן מסיימת את הקלטות אלבומה הראשון בעברית

מוזיקאי ארצנו ממשיכים לעשות חיל גם מעבר לים: הלייבל הבלגי Odacity החתים את היוצרת והמוזיקאית הישראלית תמר אייזנמן. הקשר עם אייזנמן נוצר לאחר שבלייבל נחשפו לשיר "Wait for It", שיר משותף של אייזנמן ואסף אבידן המופיע באלבומו של אבידן.

סנונית ראשונה של החתמת אייזנמן באירופה כבר מרחפת באוויר – השיר "Hit Me" (שזכה להצלחה גם בישראל) הופץ השבוע לתחנות הרדיו בבבלגיה, צרפת, גרמניה אוסטריה, שוויץ ולוקסמבורג. השיר לקוח מתוך אלבומה השלישי של אייזנמן, "Gymnasium", וכעת רק נותר לקוות שהאחראים על הפלייליסט יכניסו את השיר לרשימות הנכונות.

בנוסף, את יציאת הסינגל של אייזנמן בחו"ל מלווה גם קליפ חדש שביימה עדי חלפין (שביימה בעבר את "צר לי צ'רלי" של קרולינה וכן קליפ ללהקת המחול של בת שבע). בחודש אוקטובר הקרוב צפויה אייזנמן להוציא אלבום בתפוצה בינלאומית ובימים אלה היא מסיימת את הקלטות אלבומה הראשון בעברית. סינגל ראשון מתוכו צפוי לצאת במהלך השבועות הקרובים. אייזנמן תופיע ב-10 ביולי במועדון האוזןבר בתל אביב.

"אני שמחה מאוד לחשוף את השירים שלי לקהל חדש גם מעבר לים, מרגש להתחיל מסלול נוסף עם אנשים שמאמינים בי וביצירה שלי. העבודה עם השותפים באודסיטי לאורך הדרך היא נעימה , מחוברת למציאות ולא מתפשרת", אמרה אייזנמן לוואלה! תרבות.

"הטיימינג מרגש במיוחד כי בזמן שהשירים שלי יוצאים למסע חדש באירופה - השירים החדשים שלי, הפעם בעברית, הולכים בקרוב לצאת כאן בארץ. כאן ושם אני מגלה צדדים נוספים ושוב את היכולת של המוסיקה לחבר בין עולמות, תרבויות ואנשים. וזה לב היצירה מבחינתי".

מתרגשים בשביל אייזנמן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully