וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הסרטים הבינלאומי במוסקבה: "הנסיך הירוק" זכה בפרס חביב הקהל

1.7.2014 / 18:51

סרטו של נדב שירמן ממשיך לעורר עניין ברחבי העולם ואל רשימת הפרסים הבינלאומיים שגרף הצטרף פרס חביב הקהל בפסטיבל הסרטים הבינלאומי במוסקבה

יח"צ - חד פעמי

הישג נוסף ל"הנסיך הירוק": סרטו של נדב שירמן זכה אמש בפרס חביב הקהל בפסטיבל "מוסקבה". זכייה זו מצטרפת לזכייה מחודש ינואר האחרון, כשהסרט גרף את פרס הקהל בפסטיבל סאנדנס. בעקבות הזכייה, סוכנות ההפצה "Global Screen"‏, המפיצה הבינלאומית של הסרט, מסרה כי הסרט יזכה להפצה מסחרית בבתי הקולנוע ברוסיה.

פסטיבל הסרטים הבינלאומי במוסקבה הוא אחד הפסטיבלים הוותיקים והיוקרתיים במזרח אירופה. "נפעמנו מתגובת הקהל בפסטיבל מוסקבה" מסר שירמן, "זה מדהים לראות כיצד אנשים שונים, מתרבויות שונות מזהים אלמנטים שונים בסרט. לקהל הרוסי, הקונפליקט הערבי-ישראלי הוא נושא רחוק, אך הם יכלו להזדהות עם הדמויות שהיו אמיצות מספיק לצאת נגד המערכת שלהם ולצעוד לפי המצפון הפרטי שלהם".

"הנסיך הירוק" על פי רב המכר "בן החמאס" הינו מותחן דוקומנטרי המגולל את סיפורו של מוסעב חסן יוסף, בנו הבכור של אחד מראשי תנועת החמאס בגדה, שייח' חסן יוסף, שהחליט לחצות את הקווים ולשתף פעולה עם השב“כ ולהפוך לאחד ממקורותיו הבכירים בצמרת תנועת החמאס לפני למעלה מעשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully