וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הרייטינג בפח

אביעד "צפניה" קדרון

2.7.2014 / 23:33

דנית מאיימת לפרוש אך מחליטה להישאר, אליאב דוחף רגל אך לא ברור לאן ומנחם מצליח לריב עם אלדד, מרטין, לינור ומיקי אך לא עם בני. בלוג "האח הגדול" - שוב התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם דווקא נראים מאושרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. נכון, הבטחתי שרחלי תכתוב הערב פוסט על התכנית. אבל רחלי לא הגיעה למשרד. בטח נסעה לנווה אילן להחזיק את היד של דנית ולהתחנן בפניה שלא תפרוש מהתכנית כי היא מתמודדת כל כך חשובה וכל כך משמעותית. מעניין מה יקרה לדנית כשהיא תעזוב, סוף סוף, את בית "האח הגדול" ותגלה שהיא לא נחשבת לכזה שוס. חשבתם שהמצב הנפשי שלה מעורער עכשיו? השיא עוד לפנינו.

02. לא שאני חושב שהרומן הפיקטיבי המסתמן בין נופר ואליאב דוחף הרגליים יותר טוב אבל הרומן הדמיוני בין אליאב ודנית גרוע הרבה יותר. עכשיו, אני מבין לגמרי את נטייתה של דנית לשלוח את ידיה וללטף את הלחי מלאת הזיפים של אליאב. אלוהים יודע שגם אני מנשנש קבוקים מול "האח הגדול" בעיתות מצוקה אבל מליטוף לחי ועד לתכנון חתונה הדרך רחוקה. עינב בובליל טוענת שהמקלחת מטונפת ומזכירה לה מקלחות ציבוריות בתאילנד אך המצלמות מסרבות להראות לנו מה מרוח על רצפת המקלחון. בטח הכבוד העצמי של דנית.

03. טוב, די עם דנית. ברצינות, היא לא מעניינת. הדבר הבאמת מעניין שקרה הערב זה שהקאסט המחריד שנמצא בבית "האח הגדול" גרם לי לחבב את מנחם בן. אני יודע, הגיהנום קפא והיטלר פתח שם אתר סקי. לא יודע איך זה קרה. טוב, אולי בגלל שאני לא מסוגל לסבול את רוב הדיירים העונה אבל חי שפמי ושערות אוזני, אני מתחיל לסמפט את מנחם בן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הם נראים מאושרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. בדרך כלל אין לי משהו נגד הקסם הארי של אלדד, נער הגבעות שרחלי אוהבת. כל העמדה שלה במשרד מלאה בפוסטרים שלו. ובתמונות שלה מפוטשפות על הפוסטרים האלה. והם עומדים ליד סוסי פוני. בכל מקרה, בדרך כלל אין לי משהו נגד הקסם הארי של אלדד שבאמת, הוא לא אומר שצריך לגרש את הערבים מעזה הוא רק אומר שהוא רוצה שרק יהודים יחיו בישראל. ערבים? חס וחלילה לעשות להם משהו רע. הם פשוט לא צריכים להתקיים. אל תכניסו לו מילים לפה.

05. ועוד לפני הסיבוב של מנחם על אלדד, הוא טיפל בלינור, אולי הדיירת הכי מוזרה העונה. אפילו יותר מדנית. ללינור אין בעיה ללבוש מונוקיני שנראה כמו משהו שלבשה בגיל 7 אבל אם גבר בו היא לא חושקת יגיד לה משהו מיני, זהו, פיניטו לה קומדיה. נכון שאני גבר ולכן רק מתבקש שתזעמו עליי כשאכתוב שהיא מזמינה את זה אבל ברצינות, הבחורה מסתובבת בערוץ 26 כאילו נודיזם היא לא מילה גסה ואז כשמישהו מעיר לה זה היא לוקחת את זה קשה? הרי ברגע שהיא תודח ניקול ראידמן תדאג להוציא נגדה צו הרחקה מהשקות כי הן יותר מדי דומות. היא חייבת לחבק את כל תשומת הלב שהיא מקבלת עכשיו. בעוד חודש, במקרה הטוב, כלום לא יישאר.

06. ברצינות רגע, מה זה נעלי לבונטין?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רבות בשביל המצלמות. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. הרגע הקסום של הערב: נופר מורטת למנחם בן שערות מהאוזן. ומהאף. ומהגב.

08. מה עם צ'ילה ואורוגוואי?

09. וכשיש את מנחם בן, שמתם לב שעינב בובליל הצליחה להעביר מתחת לרדאר עוד התבטאות בעייתית. תיפרדו מהפרידמנים המתים, תגידו שלום ל"וואחשות". "וואחשות", כמו שלמדתי מגוגל כי אני אשכנזי ואין לי מושג בסלנג עממי, היא מילה המתארת נשים מוזנחות. אני יכול להתרגל לזה. אלוהים, קודם מנחם בן ועכשיו עינב בובליל. נראה לי שהתקלקלתי.

10. אין עשר. תתמודדו.

ביום שבת, תודה לאל, תהיה כאן רחלי ואני אוכל ללחוש "בואי לתהילים, בואי לתפילין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק זה שם המשחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"דנית מאוד תחסר לי אם היא תלך" (אליאב מקים לחיים את פינוקיו)

"אני לא הולכת מלחמות עם בנות" (דנית מדגמנת הדחקה)

"למה היא פה שוב?" (טל על עינב בובליל. כולנו שאלנו את זה)

"מה, אני לא מבין, מה, הרייטינג בפח" (אלדד מזנגג)

"אני לא יודעת מי הם בכלל" (מרטין מזנגגת גם כן)

"כיף שאורטל המלכה ולא אורטל השטן" (אלדד מניב מרגליות)

"שיר עם לחן טוב וטקסט גרוע יהיה להיט" (מיקיאגי מצייר שפם)

"זה לא מעניין אותי מה שקורה פה" (דנית. אני שומע אותך בחורה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully