וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייל גולן צריך לחתל דיירים בבית אבות. לא לשיר להם"

3.7.2014 / 16:38

אייל גולן העלים מס ועכשיו הוא ישלם. בעקבות עבירות העלמות המס שביצע גולן בהיקף של מיליוני שקלים יבצע הזמר עבודות שירות הכוללות שירה, תיאטרון והפעלה בבתי אבות. כיצד הגיבו חברי הפרלמנט?

מערכת וואלה!

כיצד ייראה עתידו של אייל גולן בבית האבות? כידוע, אייל גולן הגיע להסדר טיעון עם רשות המסים ולפיו ירצה ארבעה חודשי עבודות שירות בפרשת העלמת ההכנסות והחשבוניות הפיקטיביות. "שיבוא לעבוד בבית אבות ולא בשירה, להפוך חולים ולחתל זה מה שהוא צריך לעשות", אמרה צביה קרני דיירת באחוזת צהלה שבתל אביב. זה פרס לשיר כאן, לאנשים כ"כ נחמדים שהגיעו לשליש האחרון של חייהם וחיים נפלא. במקום שהוא יגיע לגן עדן שישלחו אותו לגיהנום. רותי רוזן מצידה היתה נחרצת למדי, "אם יגידו לנו שמחר הוא נכנס מפה נגיד לו החוצה, אני אגיד לו מקומך לא כאן".

הסיבה להתנגדות העזה של חברי הפרלמנט להחלטה המשפטית מתחלקת לשניים, ראייה גברית וראייה נשית. הגברים רואים את מעילת הכספים כלא מוסרית. הנשים מצידן ראו לנגד עיניהן רק את פרשת הקטינות בה היה גולן מעורב, "שמראים אותו בטלוויזיה אני ישר, באופן לא מתוכנן, רואה את התמונה שלו בחדר עם האבא והבנות הצעירות זה אוטומטית עולה לי", אמרה בלהה פלס, דיירת האחוזה.

היחידה ששמחה מבין החבורה על ההחלטה שגולן יגיע לשיר בפני המבוגרים בבתי הדיור המוגן הייתה זיווה בקרמן, "אייל גולן זמר נהדר, אחד הזמרים הכי גדולים שלנו, אני דווקא אשמח שיגיע". והוסיפה כי הגיעה להופעות שלו וראתה את הערצת הנשים שיש כלפיו, "אני הייתי בהופעה שלו והרבה בנות רדפו אחריו, אנחנו? אנחנו כבר בנות עשרים ושבע, עברנו את הגיל שלו" צחקה כשנשאלה האם גם בדיור המוגן תהיה הערצה עיוורת של הנשים כלפיו. ורק לידה אבידן שהגיעה באיחור לפרלמנט, שאלה בהפתעה היכן גולן, "חשבתי שהוא מגיע עכשיו לשיר לי, הלכתי למספרה, שמתי ליפסטיק, הכל בשבילו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully