וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם דודי הזבל

6.7.2014 / 7:54

בני גולדשטיין שוב מתבזבז, אליאב ודנית מופרכים מתמיד ועינב מזכירה לנו למה לא סבלנו אותה. בלוג האח הגדול, התור של רחלי

רחמי שמים, בני גולדשטיין הודח! הו, מה נעשה עכשיו בלי כל ה... אין לי מושג מה, כי בקושי הראו את בני מאז שנכנס לבית ושכחתי שהוא בתכנית. כמו בפעם שעברה, המוקיון העירני נבלע ברקע של קשקושי אבל-למה-אמרת-לי-ככה זה-לא-אמרתי-זה-הוא-אמר של שאר הדיירים, ורוב תעלוליו הווירטואוזיים נותרו על רצפת חדר העריכה. "ריגשתי הרבה אנשים", הוא מכריז באושר בראיון ההדחה שלו, כשבבית הצופים תוהים מי האיש האלמוני הזה ולמה הוא נראה להם מוכר. אה, זה לא האבא מ"משפחה מודרנית"? קליפ הפרידה המרגש מורכב ברובו, בלית ברירה, מקטעים שלא שודרו כלל, אחרת ניתקע עם לופ של שתי דקות בני רץ אחר פרפר. וזה חבל. אין הרבה בני גולדשטיינים בעולם, אז איך זה שכל פעם אנחנו מבזבזים אותו ככה? קיבלנו אותו לשבוע אחד יקר מפז, ובכל זאת העדיפו לבזבז חצי פרק על משימה שבה אחי סופר עשרים פעם עד 360. אחי, הדייר שאם היה טקס בחירת "האדם המיותר בעולם" היו שוכחים להזמין אותו אליו. מה דפאק נסגר איתכם שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחרר את אהבתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא היתה חלשה מהרוח

שאר הפרק התמקד בחביבת המדור, תינו?ק?י-דנית. תינוקי דנית נורא עצובי. היא כבר הצליחה להתגבר על הפרידה מאליאב למרות שהם בכלל לא היו ביחד, ועכשיו כשנופר הגיעה היא מקנאה לו למרות שהם בכלל לא היו ביחד. נראה שהתקופה הזאת שהם בכלל לא היו ביחד נורא משמעותית לדנית, כי אליאב – כך היא מספרת - דאג לה תמיד, הביא לה הכל למיטה והיא לא היתה צריכה לעשות כלום. כי תינוקי דנית לא באמת צריכה בנזוג, היא צריכה אופר. מישהו שיטפח לה על הגב לשיהוק בזמן שהיא מנמנמת בלול ומחבקת פילון. עכשיו, כשהאופר הלך, לא נותר לה דבר לעשות חוץ מלשכב בעריסה ולייבב.

"אין לי כוחות", היא נוהמת חלושות, "אין לי כוחות יותר". "זה כנראה המקום הכי קשה שהגעת אליו בחיים", מאבחן אחי בזעזוע. "תהיי חזקה", מעודדת אורטל, אתיופית חולת סרטן ממעמד סוציו אקונומי נמוך, את הבחורה שנפלה למשבר כי הבחור שלא היה איתה עדיין לא איתה. "צאי מזה ותצפי בשעשוע בכאביה של מישהי אחרת", ממליץ מנחם על התחביב האישי שלו. "הוא בכלל מכוער", פוסקת מרטין, שזה הדבר הכי נכון לומר למישהי שבורת לב, אגב. ואכן תינוקי דנית מתעודדת קצת, ומאוחר יותר הולכת עם אלדד לקרוא קצת במגילת אסתר.

רגע רגע רגע. עם אלדד? לקרוא מגילת אסתר? העולם השתגע. או לפחות אליאב, שבטוח שהם בעצם מדברים עליו שם. ולמה שלא ידברו עליו? הביטו בו, כה אצילי ומרתק עם התלתל הזה שמתנפנף על הראש והכפכפים הצהובים! איך אפשר שלא לדבר עליו יומם וליל? "ממש אחרון הימים!" הוא זועק משום מה בחצר, "הטיפוס שגרם לה לבכות פה, הלכה איתו עכשיו לשיחת נפש". "והוא בטח גם ינסה להוציא אותך זבל!" מוסיף צחי בהתלהבות, "שמע לי, הכי טוב שתעשה עץ גבוה חמישים אמה..." שניה, התבלבלו לי פה הסיפורים. בקיצור, אליאב מחליט שהגיע הזמן לטלטל קצת את תינוקי דנית, כמו שתמיד טוב לעשות לתינוקים כשהם בוכים קצת יותר מדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכל'ס, היה שווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז הוא מפתיע אותה במיטתה ב"אונס שיחת נפש", כשהוא מתחיל בכוח לדבר על הרגשות שלו והיא צועקת "לא לא אני לא רוצה לדבר בבקשה עזוב אותי הצילו" אבל הוא תופס את ראשה בכוח ומחדיר את מילותיו היישר לתוך אוזניה: "רוצה לדבר על אלדד שיסביר לך על החיים, הא?" "אתה היית אמור להיות אנהההההההה" זועקת דנית. הדיון נעשה מפגר יותר מרגע לרגע. בשלב מסוים אליאב מוצא עצמו שואג "כל אימא שאני אלך עם הילדה שלה – תזכה. אני זכייה! אני זכייההההההה!"

זה אמור להיות רגע השיא של סאגת יחסים ארוכה ומפותלת, אבל מכיוון שמלכתחילה לא ממש הבנתי את הקשקוש הזה שבין דנית לאליאב, זה בעיקר נראה לי כמו שני פסיכים צורחים אחד על השני "אתה שקרן" ואין לי שום כלים להעריך מי שיקר פה ועל מה ומתי כי הקונפליקט היחיד שהבנתי בעונה הזאת היא שהקוסקוס של מנחם בן לא יצא טעים. אולי בהמשך אם ירצה השם, והי אל תרגיש חובה לרצות, יתבהרו הדברים, אבל לפחות בינתיים תינוקי דנית נחלצה מתוך המיטה הנצחית שלה וחזרה לתפקד סוף סוף. אני בעד עוד כמה טישים חסידיים שלה עם אלדד מתחת לפוך, יהיה לוהט. ממש אחרון הימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ושתי. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעקה

אח, זוכרים כמה בלתי נסבלת עינב בובליל? כמעט שכחנו. אלופת העולם בהקרצת מריבות. כל עפעוף שלא במקום הוא עבורה תירוץ מופלא לשאת נאום מרגש על רגשותיה הפגועים. " אני מוכרת את כל מה שיש לי תמורת הדת שלי!" היא מכריזה כשמנחם אומר משהו על דת. "יש לה דעות ומוסר והיא רוצה לשנות את העולם, היא לא קונה מותגים ובגדים כמו כולם!" היא צועקת בזעם כשטל אומרת שאנשים עשירים צריכים לתרום כסף. "היא כמו הגזע הארי", היא זועמת כשטל מתנשאת עליה. "בוא באמת נדאג לזבובים!!!" היא צורחת כשמנחם מציע עצמו כלוכד זבובים. הכל מפריע לעינב, אבל ברמה לאומית ממש, שמישהו יקרא דחוף לצה"ל כי יש פה מישהי שמדברת בצורה קצת מתנשאת וכי איזה איש רוצה לתפוס זבוב. ובסוף היא עוד באה לאח הגדול ומתלוננת שאין לה מספיק אנשים לריב איתם. אז יופי שחזרת לתכנית כדי להראות שרזית, מאוד התפעלנו, עכשיו אפשר להיפרד כבר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להפריד דת ובובלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל איזה מאושרים אתם שאורטל גושן חזרה, הא? אחרת מי היתה רוקדת לכם במעברונים בין הקטעים החשובים בתכנית.

בשבוע הבא יהיה כאן צפניה וינסה לפענח אם ארז טל באמת ירד במשקל או שאסי סתם מתחנף כי לי הוא נראה אותו דבר.

ציטוטפוט

"וואו, הורדתם אותי לגיל 44!" (מנחם, לאחר שחצבו לו בראש לב אדום שנראה כמו בשר תלוש מדמם)

"אתה שקרן" "לא אתה שקרן" (עוד ריב שלא הבנתי, בין אלדד לאליאב. העיקר שאתם נהנים)

"די" (צחי בא להפריד בין אלדד לאליאב בריב ה"אתה שקרן" המפורסם בשורה הקודמת)

"חוץ מלצרוח את לא עושה כלום" (טל צורחת)

"ממש כמו הגזע הארי אני מרגישה איתה" (עינב מדגמנת פרופורציות)

" אתה בחרת ללכת אחרי 'הכוח'" (דנית מנסה לעצור את לוק סקייווקר)

"אם לימדתי משהו אחד את הגברים בבית - זה איך לחזר אחרי בחורה" (בני. מקווה שרשמתם)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully