וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: מליסה מקארתי לא מתרוממת

6.7.2014 / 9:37

למרות הבאזז וההצלחה הקופתית בעבר, סרטה החדש של מליסה מקארתי לא מצליח לשבור שיאים. ובמקום הראשון בקופות ארה"ב? "רובוטריקים 4". שנו צורה

יח"צ - חד פעמי

מה יהיה עם הקיץ הזה? קופתית, קיץ 2014 יירשם ככל הנראה כחלש ביותר מזה שנים. בשבוע שעבר, "רובוטריקים 4" אמנם השיג את הפתיחה הגדולה של השנה, אבל עדיין היה רחוק מלפצות על כל להיטי הענק שפשוט לא הגיעו. השבוע נחגג בארצות הברית ה-4 ביולי, בדרך כלל חג קולנועי גדול, עם סרטים גדולים ואולמות צפופים. אבל השבוע, למרות ששלושה סרטים עלו לאקרנים, אף אחד לא הרעיד את הקופות או הגיע למספרי הענק המצופים מעונת הקיץ. הסרטים החדשים אפילו לא איימו על "רובוטריקים 4", שנשאר במקום הראשון (עם כ-39 מיליון דולר) למרות ירידה גדולה מאוד – כ-60% - בהכנסותיו מהשבוע שעבר. "רובוטריקים 4" הכניס בסך הכל בארצות הברית כ-177 מיליון דולר, והכנסותיו בכל העולם מגיעות כבר ל-400 מיליון. אלה מספרים יפים, כמובן, ובכל זאת ה"רובוטריקים" החדש משתרך הרחק מאחורי הסרטים הקודמים בסדרה מבחינת הכנסות.

המצליח מבין הסרטים החדשים הוא "תמי", קומדיה בכיכובה של מליסה מקארתי. מאז "מסיבת רווקות", מקארתי הפכה לאחת מכוכבות הקולנוע המצליחות ביותר באמריקה: בשנה שעברה, שני סרטים שונים בכיכובה הפכו ללהיטים מפתיעים ("חשבון משותף" ו"עצבניות אש"). לפי ניסיון העבר, "תמי" – שבו היא מגלמת אישה שמאבדת את עבודתה ואת בעלה, ויוצאת למסע עם סבתה האלכוהוליסטית - היה אמור להצליח בשל העובדה שמקארתי מככבת בו, ולא משנה מה אומרים המבקרים (והם שונאים את הסרט). זה פחות או יותר הצליח: על פי ההכנסות בימי השבוע ושישי, הסרט צפוי לסיים את סוף השבוע עם הכנסות של כ-21 מיליון דולר. לא יותר מסביר, וגם זה רק משום שהסרט נחשב לזול מאוד להפקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה כבר יכול להיות רע בסרט של מליסה מקארתי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי הגיע "להציל את אקו", סרט לכל המשפחה שנראה כמין גירסה מודרנית – בסגנון הפאונד-פוטג' – של "אי.טי.", על חבורת ילדים שמוצאת רובוט חייזרי זעיר. הסרט יסיים את סוף השבוע עם כ-10 מיליון דולר בלבד.

בשנה שעברה סרט האימה "לזמן את הרוע" יצא באמצע יולי – מועד לא שגרתי לסרטים מסוג זה, שבדרך כלל יוצאים בתקופות אפלות יותר. למרות או בגלל התאריך, "לזמן את הרוע" היה הצלחה עצומה (פתיחה של 42 מיליון דולר) והפך לאחד מסרטי האימה המצליחים ביותר במאה הנוכחית. השנה, "לילה מסוכן" - שבו אריק באנה הוא שוטר במשטרת ניו יורק שנתקל בשדים ורוחות - ניסה לשחזר את ההצלחה ונכשל. הסרט נתקל בביקורות גרועות ובהכנסות מזעריות למדי (כ-10 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully