וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיקה רועמת בקרב השופטים של "המיזם" לאחר עזיבתו של רונאל פישר

6.7.2014 / 12:48

שופטי התכנית "המיזם" שלמה מעוז ואריק זאבי, סירבו להגיב לפניות בנוגע לעזיבתו של עו"ד רונאל פישר מעמדת השיפוט בתכנית, כפי שנחשף בוואלה! תרבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עו"ד רונאל פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון אחרון: 13:45)

שתיקה רועמת מצד עמיתיו של עו"ד רונאל פישר לעמדת השופטים בתכנית "המיזם". שלמה מעוז ואריק זאבי סירבו להגיב לשאלת וואלה! תרבות מה תגובתם לפרישתו המפתיעה מהתכנית "המיזם". לאחר שבתחילה שמרה על שתיקה, אילון נופר שינתה דעתה ומסרה: "אשמח אם העיתונות לא תארוב לו כעורב. רונאל אדם רגיש וטוב לב! אני מבקשת שההתייחסות תהיה בהתאם. רונאל באמת אדם מיוחד. בואו לא נשפוט אותו מהר מדי!".

פישר נעצר ביום חמישי בחשד שניצל את קשריו בצמרת המשטרה כדי לקבל מידע פנימי מתוך חקירות רגישות על מנת לשווק את משרדו ללקוחות נבחרים. על פי החשד, פישר נהג לפנות לנאשמים בתיקים גדולים ולפתות אותם לשכור את שירותיו על ידי כך שחשף בפניהם פרטים מתוך החקירה נגדם ובתמורה ביקש מהם סכומי כסף גדולים. יחד עם עורך הדין נעצרה גם נציגת ארגון שוטרים בחשד שתיווכה בינו לבין קציני המשטרה ובינו לבין כמה מהנאשמים שייצג.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות ביום שישי, רונאל פישר לא יוסיף להופיע בשידור החי של התכנית "'המיזם", לא בתכנית הקרובה ולא בשאר התכניות שנותרו עד סוף העונה (שתי תכניות רגילות ותכנית ספיישל ילדים). עם זאת, ישודרו קטעים בהשתתפות פישר שצולמו מראש. כך גילה גורם בהפקת תכנית הטלוויזיה.

"רונאל פישר לא יופיע באף אחת מהתכניות שנותרו עד סוף העונה", אומר הגורם בהפקת "המיזם" לוואלה! תרבות. "יש לציין שבאודישנים המצולמים מראש הוא ימשיך להופיע, אבל בשידור החי רונאל לא ישתתף יותר. אנחנו נמשיך עם שלושה שופטים, לא יבוא שופט אחר במקומו". ברשת סירבו להגיב.

"המיזם", שעלתה לשידור בחודש מאי 2014, מסייעת למשתתפיה להקים עסק בעזרת גיוס כספים בהתאם להצבעת הקהל ולבחירת פאנל השופטים אשר מורכב מפישר, הכלכלן שלמה מעוז, הג'ודוקא לשעבר אריק זאבי והאמנית אילון נופר. התכנית הראשונה של "המיזם" בהגשת אברי גלעד זכתה לרייטינג של 24.9% אולם איבדה מומנטום ובשלב מסוים אף זכתה לרייטינג של 16.9% בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully